Peugeot 106 1.4 XS Premium

Waarderingsscore
28
Fase 2 XS 1.4
Ziet er veel netter uit hoe heb je hem zwart gemaakt?
Met een spuitbus '' action mat zwart'' Hemeltje kan het beste denk ik met een verf roller doen ( wordt de hemel minder krokant van ) Heb namelijk door de spuitbus nu een best wel krokante hemel ( of te dik gespoten geen idee ) dus als je hemel ook zwart wil maken zal ik of met een roller doen of met een spons dat je de verf in de hemel wrijft.
Post automatically merged:

En nog even een update:
Door @waldpyk 2 hele mooie verstralers over genomen ( alleen nog even andere lichtschakelaar met mistlamp voor functie )
Ook nog veel informatie gekregen ( dankjewel daarvoor nog )
1748872938002.jpeg

Laatst bewerkt:

Sam

Waarderingsscore
44
Fase 2 XS 1.4
Dit wordt nog een heel mooi 106je. Ik voel het. Lekker bezig jonge.

Waarderingsscore
28
Fase 2 XS 1.4
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost. Is ook het een en het ander veranderd.
Hier t lijstje
- Ramen wederom getint
- Andere velgen
- Winddefelctors
IMG_2844.jpeg

Binnenkort voor 15 juli ( dan rij naar Noorwegen met deze auto ) Zeg ik er nog nieuwe voorremmen op. daarover had ik nog een vraagje kunnen daar gewoon geventileerde schijven op? Plug an play?
Maar in ieder geval staat die er nu netjes bij, binnenkort opnieuw de spoiler in de lak zetten dakje wil ik van t zomer wrappen.

Gerald.

Donateur
Waarderingsscore
123
Fase 2 Rallye 1.616v
Dat zijn in mijn ogen altijd de perfecte upgrades.

Voor geventileerde schijven zul je gti klauwen moeten hebben dacht ik

Rowin

Donateur
Waarderingsscore
55
Fase 2 GTi 1.616v
206 xsi/gti remklauwen zijn een leuke upgrade en heel makkelijk en goedkoop te krijgen.

Sam

Waarderingsscore
44
Fase 2 XS 1.4
ziet er super strak uit.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
104
Gaaf man , hem verlagen ? En welke kleur ga je wrappen ? Zelfde kleur ? ( wil die kleur ook weer )

Waarderingsscore
28
Fase 2 XS 1.4
Gaaf man , hem verlagen ? En welke kleur ga je wrappen ? Zelfde kleur ? ( wil die kleur ook weer )
Dak ga ik kijken of ik de zelfde kleur kan krijgen.
Verlagen zit ik over te twijfelen aangezien het best wat werk is en op t moment vindt ik hem zo fijn en comfortabel.

Dat zijn in mijn ogen altijd de perfecte upgrades.

Voor geventileerde schijven zul je gti klauwen moeten hebben dacht ik
Ja klopt, ga me er iets meer in verdiepen thx!

Waarderingsscore
28
Fase 2 XS 1.4
IMG_3155.jpeg

Het is alweer een tijdje terug dat ik wat heb gepost.
Is inmiddels wel veel aangedaan
- Nieuwe uitlaat een remus.
- Nieuwe voorremmen.
Dit heb ik allemaal gedaan voordat ik naar Noorwegen ben gegaan.
Ik zit inmiddels in Noorwegen en het autootje heeft het bijzonder goed gedaan! Enige wat ik heb verloren is een spiegelkapje ( wist al dat ik hem zou verliezen)
Wel heb ik de Oude velgen er weer onder moeten zetten omdat ik de witte de achterband had lek gereden.

Ik ga nog een volledig verhaal typen over de Noorwegen reis met uiteraard wat mooie foto’s!

Bijlagen

• IMG_3124.jpeg
    IMG_3124.jpeg
    2,2 MB · Weergaven: 16
  • IMG_3079.jpeg
    IMG_3079.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 18
  • IMG_3036.jpeg
    IMG_3036.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 21
  • IMG_3055.jpeg
    IMG_3055.jpeg
    2,2 MB · Weergaven: 21
Waarderingsscore
28
Fase 2 XS 1.4
IMG_3271.jpeg

Inmiddels alweer veilig thuis gekomen en de auto heeft het top gedaan! Geen problemen mee gehad ook nooit gemerkt in de bergen van o kak ik kom de berg niet omhoog. Wel ben ik zoals ik al zij het spiegelkapje verloren inmiddels zit daar al een (nieuwe op) is helaas wel zwart maar dat gaat nog veranderen.
De reis ging is naar een maatje ban mij die in Hónefoss woont. Toen zijn we naar zijn ouders gereden die nog een stukje naar boven wonen. Toen zijn we op tip van zijn moeder naar Jotenheimen gereden daar een paar nachtjes overnacht op een camping daar. Ook nog een heel erg mooie berg pas beklommen, deed het bijzonder goed. Ook daar in de bergen nog geraced met een oude m3 met mooi uitzicht.
Daarna zijn we weer naar zijn huis gereden en samen weer terug naar Nederland gereden. Eerst de boot naar Hirthals stukje denemarken en nog een stuk autobaan. Ook ben ik op de autobaan tot de conclusie gekomen dat die 184Kmp/u loopt ( op de teller gps ongv 174) Reis is super gelopen en ben nog meer verliefd geworden op de 106.
Nu in nederland zitten de witte velgen er weer onder en dat staat toch wel beter, hier nog een foto van een mooi duo ( andere vriend van me heeft ook een 106 gekocht )
IMG_3390.jpeg

Bijlagen

• IMG_3191.jpeg
    IMG_3191.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 14
  • IMG_3253.jpeg
    IMG_3253.jpeg
    2,4 MB · Weergaven: 15
  • IMG_3279.jpeg
    IMG_3279.jpeg
    2,5 MB · Weergaven: 8
Waarderingsscore
28
Fase 2 XS 1.4
Wat een jaloersmakende foto's zeg, wil ik ook heen!!!
Kan alleenmaar zeggen Noorwegen is zeker een aanrader! Volgend jaar gaan ik zeker weer met de 106

Bijlagen

• IMG_3136.jpeg
    IMG_3136.jpeg
    842,1 KB · Weergaven: 10
  • IMG_3158.jpeg
    IMG_3158.jpeg
    2 MB · Weergaven: 15
  • IMG_3166.jpeg
    IMG_3166.jpeg
    2,1 MB · Weergaven: 11
  • IMG_3205.jpeg
    IMG_3205.jpeg
    2,7 MB · Weergaven: 11
  • IMG_3237.jpeg
    IMG_3237.jpeg
    2 MB · Weergaven: 11

jelmer.weening

Donateur
Waarderingsscore
15
Fase 1 XR 1.4
Mooie foto's! Kriebelt nu alleen nog maar om ook weer eens een grote reis te maken met mijn 106 :D

Gerald.

Donateur
Waarderingsscore
123
Fase 2 Rallye 1.616v
Leuke reis en mooie fotos om in de toekomst weer eens terug te kijken.

Waarderingsscore
10
Fase 2 XR 1.1
Leuk verhaal. Nu onzer 106en op leeftijd raken, kom je dit soort kwaaltjes meer tegen . de mijne schakelt ook zo "losjes" in tegenstelling tot de Saxo . Moet dat nog even rustig gaan bekijken. In ieder geval is deze generatie Peugeots(en Citroens) beter in elkaar gezet dan wat er nu in de markt te koop is en ik zweer bij deze autos.

Bovenaan