Poging tot diefstal

Waarderingsscore
0
Fase 2 XR 1.4
Tijdens koninginnennacht/dag heeft een of andere kneus in mijn auto willen breken.
Mijn slot aan bestuurderskant en achterklep zijn kapot....
Om iets waardevols eruit te halen.
Nu heb ik mij al laten verzekeren voor diefstal, maar heeft iemand ervaring met alarm systemen.
En graag die niet €350,- kosten:thumbdown:
Maar wel enigszins betrouwbaar zijn...

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Heb er zelf een Texalarm in zitten. De K2980 welteverstaan. Bewegingsmelders en een startonderbreker. De mijne begon wel wat kuren te vertonen, zoals een kapotte sirene. Nadeel van Texalarmsystemen (en waar je dus ook voor op moet letten), is dat ze niet meer worden gemaakt.

Onderdelen aankomen is dus zéér moeilijk (en kostbaar)...zo betaalde ik 130 euro, alleen voor een 12V sirene met noodaccu.

Waarderingsscore
0
Je kan ook voor spy gaan goedkoop en redelijk betrouwbaar.
Zelf heb ik de clifford viper klasse 3 met sertivicaat.
Echt een super systeem en voor de mensen die meer te besteden hebben echt een aanrader.
Met meer besteden zit je wel vlug tegen de € 700 tot 1200 euro voor goede alarm.

SPY-Europe

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Persoonlijk zou ik het zo duur niet maken. Als je het zelf in kan bouwen: OK, maar het is wel érg veel geld hoor...1000 euro. Dan stop je voor 1/4 van de waarde van je auto aan alarm erin?

Je kunt natuurlijk ook gewoon een setje bewegingsmelders kopen, die aan de spijlen monteren en een knipperend ledje in de ruimte van je stuur monteren. Dan lijkt 't op een alarm, maar is 't gewoon een fake. Helaas zullen ze je slot de volgende keer ook slopen, je alarm gaat namelijk vaak pas af als de deuren open gaan / ramen ingeslagen worden.

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
mijn broer heeft een camco ingebouwd zitten.
Zijn volgens mij wel vrij prijzig, en er zit een heel hoop poespas op zoals op afstand starten enzo.
maar misschien leveren ze ook iets goedkopers zonder die rotzooi erop

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
camco kost 150 euro. misschien wel hoop poes pas maar hij piept als er iemand aan zit daar gaat het toch om.

Grtz. Esken

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
en je kan een afstandsbediening erbij krijgen die ook gaat piepen als je auto piept.

en ja...betrouwbaar.
Er knippert heel duidelijk een kastje onder je vooruit, wat al afschrikt.
en ook is hij vrij gevoelig. is volgens mij op trilling

hier de zaait Camco Systems

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Wil je dat? zo'n trillingssensor?

Schaf gewoon een startonderbreker aan en bewegingssensoren in de auto. Kies wat dat betreft voor een TexAlarm k2980. Dat is een hoofdunit, en daar kun je bijklikken wat je wil. Soort blokkendoos: je begint met een basis en je klikt erbij (bewegingssensoren, tilt-sensor, extra startonderbreker etc.) wat je wilt.

Maar wat ik al zei: helaas wordt dat systeem niet meer gemaakt, dus als het kapot gaat, wordt het duur..

Bovenaan