schakelaars elecktrische ramen

Waarderingsscore
0
Fase 2 1.1
heey luitjes ik heb even een vraagje ik ga elecktrische ramen inbouwen...
met de schakelaars bij de handrem.
wie heeft hier mischien een fotootje van?

hier zijn geen framepjes voor ofzo toch?
moet toch geimproviseerd worden?

groetjes

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Als de auto met elektrische ramen is uitgevoerd, dan zit er bij de handrem een kunstof kastje/ kapje waar de schakelaars in zitten. Ik weet alleen niet of de auto er voor voorbedraad is.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
een standaard 106'je is al voorbereid op elektrische ramen, alleen zit in sommige modellen een ander binnenwerk in de deur.

1 met een motortje, de andere een handbediende.

als je ze met een motortje erin wilt zetten kan, en onder de handrem liggen al 2 connectoren waarop de knopjes op gemonteerd kunnen worden.

ook is er een extra relais nodig ( links onder zekeringskast ) en een dopje waar ooit je slinger zat op te vullen.

succes.

Waarderingsscore
0
Fase 2 1.1
dat wist ik..
maar ik had zon munten bakje en had 2 losse schakelaars van de sloop.
maar je hebt ook zon frampje nodig voor de schakelaars..
en die heb ik vandaag bij de franse sloper weten te krijgen;)
nu de rest nog:p:p

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.68v
Waarom zet je ze niet gewoon in het deurpaneel dan?
Daar heb ik ze iig zitten en die zijn bij mij standaard ingebouwd..
Ik heb dan 2 knoppen bij bestuurder en 1 bij passagierskant

Waarderingsscore
0
Ik heb de bekabeling ook al liggen, alleen weet ik niet of ik al motortjes is de deuren heb zitten, volgens mij niet hoor. Het relais heb ik sowieso niet.

Bob

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
ga naar een sloop, trek een saxo of 106 open dan trek je de bekleding eraf en dan zie je dit zitten :

HPIM0498850x633.jpg

dit is wat je nu hebt, zo'n zelfde console, dus ook de ijzeren balk rechts op foto heb je ook nodig je kan niet alleen het motortje of onderdeel vervangen aangezien er 2 draden aanzitten ( zie hiervoor ook foto )

bij de saxo of 106 zit het meestal vast met pop nagels wordt uitboren dus.

let op, als je het systeem eruit hebt zit er ook een wit of grijs palletje die je raam vasthoudt ergens hierboven in.

succes.

edit : bij een fase 1 zitten de knoppen voor de elektrische ramen in de deur i.p.v bij de handrem of het motortje anders is moet je gaan kijken.

Laatst bewerkt:
Bovenaan