Sideskirts En Spatbordverbreders

B

bstrijbosch

Gast
ik heb van de week spatbordverbreders en sedeskirts gekocht voor mij 106

alleen de achter spatbordverbreders passen niet. de voorspatborden en de sideskirts passen wel

ze zijn speciaal voor een 106 gemaakt.
zou het kunne zijn dat mij achterspatborden kleiner zijn als een gti of sport 106

ik heb zelf een 1.4 xs, ik had begrepen dat dit wel moest passen, maar ik krijg het nie passend.

wie kan mij hier bij helpen.

groeten bart

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
Thnx voor de info. Ik denk dat ik maar is opzoek ga naar de skirts, verbreders en bumpers. Hoeveel denk je dat ik er ongeveer kwijt voor moet zijn?

Ps. Sorry dat ik het in jou topic bespreek, Bart.

Waarderingsscore
0
Ikzelf heb toen 150 voor de verbreders + skirts betaald, geloof 75 voor achterbumper en 100nogiets voor de voorbumper.

Moet er wel bij zeggen dat de prijzen particulier tegenwoordig iets goedkoper zijn. Dus met goed zoeken moet je goedkoper kunnen dan ik heb gedaan!

Succes met het zoeken!

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
@ Kevin

Richard heeft nog zijn voor en achterbumper te koop misschien kun je iets met hem regelen dan hoef je alleen nog 4 verbreders te kopen!!

Cor
<

B

bstrijbosch

Gast
en natuurlijk nog sideskirts kopen

ik denk dat ik er maar van af zie om het te maken want het lijkt mij een echt grote klus.
en heb mij auto eigelijk iedere dag nodig om naar school te gaan.

ik mis alleen dan mij bestuurdersvoorkant van de verbreders de rest is nog allemaal goed.

doe maar een goed bod dan mag je ze op komen halen

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
Geeft niet. Denk dat ik er ook maar van afzie. Het ziet er wel vetter uit, alleen het lijkt me een te grote ingreep! haha.

En een niet-sport ziet er ook vet uit, zoals de jouwe Cor!
<

Waarderingsscore
0
Er is weinig groots aan hoor. Voor en achterbumper passen gewoon in 1 keer. Achterwielkasten rond laten slijpen, en vervolgens de verbreders + skirts erop monteren.. Klaar is Kees!

Bovenaan