Sleutel bij laten maken.

Waarderingsscore
0
Fase 2 XR 1.1
Hallo,

Ik heb sinds kort een 106 maar bij aanschaf had de vorige eigenaar er maar 1 sleutel bij. Het is een sleutel met centrale vergrendeling, maar met 1 knopje. Nu was mijn vraag: Kan ik deze gewoon bij laten maken of zijn deze sleutels al gechipt of iets dergelijks?

Alvast bedankt!

Groeten!:Borat:

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Zo'n sleutel met een zendertje erin kun je bij dealer gewoon bestellen. Dat doen ze dan aan de hand van het chassisnummer en dan zou hij ook meteen moeten werken. Of misschien dat ze het zendertje nog even moeten programmeren.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Dennis ik denk dat hij meer bedoelt dat hij bij de sleutelboer/sigarenboer een sleutel bij kan laten maken, doormiddel van oude sleutel kopieren (net al fietssleutels). En dat hij niet beschermt is met een chip.

Waarderingsscore
0
Fase 2 XR 1.1
De sleutel is die bijgemaakt word word dan inderdaad gewoon gebruikt als reservesleutel, dus hoeft niet persee met knopje te zijn. Het is puur voor wanneer ik mijn sleutel bijvoorbeeld in de auto laat liggen. Dus kan deze inderdaad gewoon bij een sleutboer nagemaakt worden? Of zijn deze gechipt.

Bvd.

Groeten

Waarderingsscore
0
Ik heb er toen 1 bij laten maken, zonder knopje en dat koste me 45 euro. Ik heb een startonderbreker in de auto dus kon hem ook niet zomaar na laten maken bij de 'sleutel boer'. D'r moet een transponder in. Dus licht eraan of er een startonderbreker in je auto zit.

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Dan heb ik het verkeerd begrepen.

Zo'n sleutel bij laten maken kan inderdaad bij elke sleuteltoko. En zoals eerder ook al gezegd voor die € 5,- zou ik het gewoon proberen.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
Ik heb er toen 1 bij laten maken, zonder knopje en dat koste me 45 euro. Ik heb een startonderbreker in de auto dus kon hem ook niet zomaar na laten maken bij de 'sleutel boer'. D'r moet een transponder in. Dus licht eraan of er een startonderbreker in je auto zit.

Ik heb hetzelfde 'probleem', maar heb wel een startonderbreker in de auto zitten. Waar kan je dan een sleutel bij laten maken? Bij de dealer?

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
ik heb mijne gewoon bij laten maken bij de smit doet het perfect, ik heb een ph2 uit 97 en bij mij zit er geen transponder in.

bij mij ging het om een 1 knops cv sleutel. en heb nu dus een cv loze sleutel erbij.

Laatst bewerkt:
Bovenaan