- Waarderingsscore
- 8
- Fase 2 Sport 1.4
Door mijn eigen nalatigheid is het slot van mijn achterklep kapot. Hij is nu afgekeurd bij de APK, want de klep kan niet meer open. Ik heb online naar een vervangend slot gezocht, maar die niet kunnen vinden. De centrale deurvergrendeling doet het al jaren niet meer, dus ik heb een dilemma. Achterslot vernieuwen (als dat überhaupt kan) of alle sloten vervangen, zodat ook de centrale deurvergrendeling het weer doet. Duur geintje natuurlijk, want ik kan het niet zelf, maar ik heb eigenlijk geen idee wat slim is om te doen.
Kortom, als ik een ander slot voor de achterklep wil aanschaffen, waar kan ik dan het best zoeken? En heeft iemand ervaring met het vervangen van alle sloten en weet wat daarbij komt kijken (ook financieel)?
Tot slot (no pun intended): als ik op mijn eigen kenteken zoek naar slooponderdelen vind ik niks, maar zie wel onderdelen van 106-jes met een andere motorinhoud. Welke types van fase 2 hebben een vergelijkbaar achterklepslot?
Kortom, als ik een ander slot voor de achterklep wil aanschaffen, waar kan ik dan het best zoeken? En heeft iemand ervaring met het vervangen van alle sloten en weet wat daarbij komt kijken (ook financieel)?
Tot slot (no pun intended): als ik op mijn eigen kenteken zoek naar slooponderdelen vind ik niks, maar zie wel onderdelen van 106-jes met een andere motorinhoud. Welke types van fase 2 hebben een vergelijkbaar achterklepslot?
Laatst bewerkt: