Slowchat 15 - waar niets zinnigs wordt vermeld

reikelbo6460

Donateur
Waarderingsscore
366
Fase 1 XT 1.4
Oeh dat is leuk zeg! Ook met bruin glas zo te zien. Jammer van de deuken... Hoe dan ook niet duur voor wat het is

Waarderingsscore
393
Fase 2 XR 1.4
Oeh dat is leuk zeg! Ook met bruin glas zo te zien. Jammer van de deuken... Hoe dan ook niet duur voor wat het is
oh idd ik had er niet op gelet, mét bruin glas. Inderdaad de prijs lijkt me redelijk. Wel te zien hoe de onderkant eraan toe is.

reikelbo6460

Donateur
Waarderingsscore
366
Fase 1 XT 1.4
oh idd ik had er niet op gelet, mét bruin glas. Inderdaad de prijs lijkt me redelijk. Wel te zien hoe de onderkant eraan toe is.
Ja inderdaad, een deurtje of een voorscherm is nog wel te vervangen maar laswerk is natuurlijk niet gewenst

Waarderingsscore
231
Fase 2 XS 1.1
Vandaag de koppelingskabel vervangen, die bleek bijna doorgesleten te zijn omdat een spoorstang er tegenaan zat te schuren. Omdat dat stomme clipje op de pedaalarm niet te bereiken is moest het hele dashboard eraf...
2024-03-16-13-59-46-583.jpg

7 uur verder dan gehoopt was het gedaan en koppelt hij weer zoals het hoort!
Overigens zit de kabel alsnog wel erg dicht tegen de linker spoorstang aan. Het gaat nu net aan goed, maar is dit de bedoeling?

Waarderingsscore
393
Fase 2 XR 1.4
Waarderingsscore
231
Fase 2 XS 1.1
20250929_192834.jpg

Ondertussen bijna 5 jaar in bezit, en exact 50.000km verder. Wat ben ik ongelofelijk blij met dit wagentje! En dan te bedenken dat ik hem na het Hatchcamper avontuur weg wilde doen. Mooi niet! Gisteren heeft ie van mij een nieuwe set remmen cadeau gekregen.
Er mag dan bijna 190.000km op de teller staan, daar merk je verder helemaal niets van tijdens het rijden. Goed, de lak heeft helaas zijn beste dagen gehad, maar dat mag de pret niet drukken.
Op naar de volgende 50.000!

Gerald.

Donateur
Waarderingsscore
122
Fase 2 Rallye 1.616v
Bekijk bijlage 9308
Ondertussen bijna 5 jaar in bezit, en exact 50.000km verder. Wat ben ik ongelofelijk blij met dit wagentje! En dan te bedenken dat ik hem na het Hatchcamper avontuur weg wilde doen. Mooi niet! Gisteren heeft ie van mij een nieuwe set remmen cadeau gekregen.
Er mag dan bijna 190.000km op de teller staan, daar merk je verder helemaal niets van tijdens het rijden. Goed, de lak heeft helaas zijn beste dagen gehad, maar dat mag de pret niet drukken.
Op naar de volgende 50.000!
Blijft een bijzonder kleurtje

Waarderingsscore
584
Bovenaan