- Waarderingsscore
- 689
- Fase 1 Maxi
Ik ben er. Dat is toch genoeg?Zijn hier nog bekende mensen aanwezig????
Ik ben er. Dat is toch genoeg?Zijn hier nog bekende mensen aanwezig????
Knal gele kleppendeksel!? Die heb ik laatst ergens voorbij zien komen!Jammer is dat dan he, ik weet van mijn laatste GTI dat ie gesloopt is, nu was dat opzich ook onvermijdelijk gezien de kofferbakbodem ongeveer los lag. Maar toch hoop je dan nog ergens een foto tegen te komen van bijv. de motor die voor zn leeftijd echt nog in zeer goede staat was. (En vrij herkenbaar gezien de knalgele kleppendeksel en (nep) carbon inlaat en bobinedeksel).
Helaas gaan die dingen vaak zo, niet altijd, zo heb ik bijvoorbeeld vorig jaar mn scooter van 13 jaar geleden teruggekocht, dat is nu mn daily![]()
Knal gele kleppendeksel!? Die heb ik laatst ergens voorbij zien komen!
Post automatically merged:
Gevonden! Oorspronkelijk ook een 1.4, dusss....
Citroen Saxo / Peugeot 106 Te Koop/Gevraagd/Vraagbaak | GERESERVEERD!!!!!!!!!!!! DE AUTO IS NU COMPLEET GERESERVEERD
Bekijk bijlage 7426
Dus... vanmorgen liep ik naar mijn auto om naar school te gaan, en zag dat mijn uitlaat wat lager hing. beetje gevoeld of hij nog wat stevig hing, en dat ging wel. Dus rij ik weg en na 10 meter hoor ik geschraap. auto gestopt en toen zag ik dit: Bekijk bijlage 7447
Heb hem ondertussen met wat ijzerdraad weer laten hangen. maar de pinnen die normaal in de rubbertjes steken om hem op te hangen zijn foetsie, hele straat afgezocht![]()
Nee klopt, mijn auto heeft weinig op de teller staan, ik denk dat de vorige eigenaar/eigenaren het meer als boodschappen auto hebben gebruikt. dus heeft wss vaak gewoon stilgestaan. is tot nu toe ook het enige onderdeel waar ik problemen mee heb gehad. een half jaar geleden heb ik hem laten dichtlassen omdat hij ergens doormidden was gebroken xDHaha ja die heb ik ook voorbij zien Komen, maar dat is m niet 🥹
Post automatically merged:
Apart, zo slecht ziet De demper er toch niet uit?
komt die samen met een uitdeukset en polierkit ?Iemand die een fabrieksnieuwe 106 wil?
Bekijk bijlage 7457
Voor de juiste prijs zit het bij in het pakketkomt die samen met een uitdeukset en polierkit ?