quick question:
ik wil de velgen zsm gaan bestellen en dan tijdelijk laten monteren zonder spacers en verlaging...
mogelijk? of loopt ie dan achter aan?[/b]
<div class='quotemain'>quick question:
ik wil de velgen zsm gaan bestellen en dan tijdelijk laten monteren zonder spacers en verlaging...
mogelijk? of loopt ie dan achter aan?[/b]
met 195/40-16 gaat t net goed, met 195/45-16 net niet <_<[/b]
Kan iemand mij even hier snel antwoord op geven?kortom: het loopt 100% aan (achter)...[/b]
bedankt voor die tip! ik heb ff de volg erop gezet (zonder band) en toen liep ie inderdaad al aan...Als je de velgen hebt liggen zou ik het gewoon even proberen, al ben ik er wl bang voor dat het inderdaad aan gaat lopen...[/b]
bedankt voor die tip! ik heb ff de volg erop gezet (zonder band) en toen liep ie inderdaad al aan...<div class='quotemain'>Als je de velgen hebt liggen zou ik het gewoon even proberen, al ben ik er wl bang voor dat het inderdaad aan gaat lopen...[/b]
Ik denk dat je ze wel zonder spacers kunt monteren net zoals Ward zegt....ik heb zojuist 7j velgen gekocht en met een et waarde van 18 ik heb hierboven gelezen dat je spacers nodig heb
maar ik heb 18 en van een 106 zijn 16 dus 2mm spelling terwijl 3mm het max is
de velgen zijn 15inch weet niet of dit wat uitmaakt[/b]
Ik denk dat je ze wel zonder spacers kunt monteren net zoals Ward zegt....
toch zou ik gewoon ff je auto op de krik zetten en er één velg afdraaien en je nieuwe velg passen(wel op de achteras natuurlijk), aan de voorkant passen ze sowieso.[/b]
Je hoeft hem niet van per sé van de krik af te halen hoor (met 1 velg), als je em ff erop zet(nog niet vastdraait!) en dan met de vingers erachter voelt of het aanschaaft, zoniet ff goed vastdraaien en dan nog een keer voelen of en waar hij eventueel aanschaaft.dan doe ik ze denk ik alle 2 de kanten want anders geeft het een verkeerbeeld natuurlijk
dan staat hij schuin enz
beter dan achter alle 2 doen en late zakke omhoog is ie weer zo[/b]
@dino: dan heb jij geen spacers nodig. moet passen.[/b]