Speedline Velgen Op Een 106

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Ik ben :) , toch wel weg van speedline velgen zoals onderstaande foto. en vriendin is het er mee eens...

het gaat om deze soort velgen van speedline.
456256-predam-alu-disky-speedline-origo-peugeot-1.jpg

p.s. sorry voor de grote foto !!

echter zitten ze nu nog onder een 205. 15 inch / 6j

Past er om deze wel een band maat van 195/45/15 ??

en de belangrijkste vraag : Past dit onder een 106 ?

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3
Om op al je vragen antwoord te geven.. JA

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Goed dan nog een klein vraagje,

Kan ik de bouten van de alize's die er nu onder zitten gebruiken voor de speedline's of moet ik daarvoor nieuwe bouten gaan aanschaffen ??

Gr.

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3
Gewoon de bouten van die Speedline velgen gebruiken.. Dus de orginele 205 <strike>velgen..</strike> bouten

Waarderingsscore
0
Vergeet niet dat deze wielen aan de achterzijde waarschijnlijk een spacer van een paar mm nodig hebben!

Herman B)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Vergeet niet dat deze wielen aan de achterzijde waarschijnlijk een spacer van een paar mm nodig hebben!

Herman B)[/b]

hmm weet iemand hier misschien meer over...

De speedline's gaan eerst naar A.G. Nicolai B.V in drachten, de speedline's krijgen eerst een black chrome coating laag ( kleur van stilauto's 4x4 )

en daarna komen er denk ik dunlop sp bandjes omheen van 195/45/15 en onder de alize's komen winterbandjes.

Waarderingsscore
1
XR 1.0
volgens mij liep bij mij alles vlekkeloos zonder spacers.. maar ik heb er niet echt veel mee gereden omdat de banden opwaren

Waarderingsscore
0
Het is heel vreemd maar bij sommige auto`s hoeft het idd achter niet.. maar ik heb ze achter wel zitten (ph1) en volgens mij heeft wolter er geen 1 tussen zitten!
Dus ik zeg eerst proberen en dan kijken hoe en wat!

vr.gr
Jan

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Ik heb de velgen ook op de rallye zitten zonders spacers en dezelfde banden maat.
Hier in de buurt had iemand nog een setje speedlines liggen inclusief bouten.
Weet niet of je inmiddels al voorzien bent anders moet ik ff kijken of ze er nog zijn.

Grtz. Esken

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3
Ik heb ze idd zonder spacers op mn auto zitten..

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Nee, want die draaien zich zelf los. De 1 is conisch en de ander niet

Waarderingsscore
0
Bij de Alize en Speedline horen orgineel platte bouten. Die van de Speedlines zijn korter (niet de draad maar de rest van de bout)

Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Bij de Alize en Speedline horen orgineel platte bouten. Die van de Speedlines zijn korter (niet de draad maar de rest van de bout)

Ja snap ik, maar het enigste wat er dan niet klopt is dat de bouten uitsteken, maar het kan zo gemonteerd worden neem ik aan?

(Voor proefrit e.d.)

Bovenaan