Stemmen!

1

106sport

Gast
mensen..

hoe lijkt het met het stemgedrag onder de peugeot rijders....

vooral naar de snelle jongens onder ons ben ik benieuwd of ze afgelopen jaren een beetje opgelet hebben...

mvg

K

Kaaz

Gast
mensen..

hoe lijkt het met het stemgedrag onder de peugeot rijders....

vooral naar de snelle jongens onder ons ben ik benieuwd of ze afgelopen jaren een beetje opgelet hebben...

mvg[/b]

Gaat je geen reet aan
<
<
<

JGB

Waarderingsscore
0
Idd! Bedenk goed mensen: "Nu niet stemmen, is VIER jaar lang geen recht om over politiek te zeiken!!!"

Dus grijp je kans!

Waarderingsscore
0
Altijd recht om er over te zeiken..

Elke partij biedt zijn voor en nadelen. Dus zelfs partijen waarop je eerder gestemd zou hebben kunnen bekritiseerd worden..

Ik heb weinig tijd gehad om me er in te verdiepen, en heb ook totaal geen propaganda ontvangen hier thuis. Iets wat 4 jaar terug wel veel aan de orde was.

Maar ik neig eigenlijk altijd wel naar de rechtse partijen. Alhoewel ik wel gecharmeerd ben van het gebeuren omtrent dierenrechten. Levende wezens verdienen net zoveel als wij. Mishandel je een dier, verdien je een zelfde straf als dat je het bij een mens doet.

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Idd! Bedenk goed mensen: "Nu niet stemmen, is VIER jaar lang geen recht om over politiek te zeiken!!!"

Dus grijp je kans![/b]

Dus jij gelooft ook al die praatjes die jouw partij ophangt zo vlak voor de verkiezingen?

VVD kwam in oktober met het idee om minder auto's op de weg te krijgen door het OV nog goedkoper/aantrekkelijker te maken om zo de files te verminderen en om het milieu minder te belasten.

2 weken geleden kwamen ze met het ingenieuze idee om supersnelwegen aan te laten leggen tussen alle steden, waar harder mag worden gereden. Hadden ze alvast 1 miljard voor uitgetrokken. Met 1 miljard kan je nog niet eens de ringweg van Amsterdam opnieuw asfalteren.

Wat mij betreft de meest doorzichtige verkiezingsstunt dit jaar.

1

106sport

Gast
tja... maar het is wel die zelfde VVD die onze Nederland BV behoorlijk goed onder de knie heeft gehad...

ze zijn idd niet altijd fair in info verstrekken maar dat is uiteindelijk wel altijd ten goede van ons gekomen..

JGB

Waarderingsscore
0
Hoho, dat zei ik allemaal niet en je legt me woorden in de mond die totaal niet in verband staan met wat ik zei.

Uiteraard belooft elke partij altijd veel en komt er in praktijk minder van terecht, maar het verschil tussen de gevolgen van een links en een rechts kabinet blijft groot en zal ook zeker merkbaar zijn!!!

Daarbij weten veel mensen niet dat als je niet stemt dat je stem dan naar de grootste partij gaat, dus altijd stemmen!
Wat je vervolgens stemt moet iedereen zelf weten, maar dit is een goed moment om egoistisch te doen;)

Gerard

J

jeroen

Gast
ik ga stemmen op de partij van de dieren.

Puur omdat ik het gewoon niet zie zitten met de rest, vin het allemaal niks. En vin het ook zonde om niks met me stem te doen.

Daarom min of meer stem naar het goede doel! En ik ben niet de enige. Veel mensen om me heen (vrienden en familie) stemmen ook op de partij van de dieren om dezelfde reden als mij.

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Lekker, je weet niet waar je op moet stemmen, dus je stemt maar op een partij die een -in mijn ogen- onnozel speerpunt heeft, en dat is dat de cavia van de buren het goed heeft. Naar mijn mening zijn er betere prioriteiten te bedenken.

1

106sport

Gast
Voor de Snelle rijders onder ons (gti)

CDA minister van verkeer wou van jullie rijbewijs een "soort" vergunning maken....
<

Oftewel je bezit het niet maar mag gebruik maken van...
<

Een (ray) prioriteit om dus niet op CDA stemmen
<

Waarderingsscore
0

Puur omdat ik het gewoon niet zie zitten met de rest, vin het allemaal niks. En vin het ook zonde om niks met me stem te doen.

Daarom min of meer stem naar het goede doel! En ik ben niet de enige. Veel mensen om me heen (vrienden en familie) stemmen ook op de partij van de dieren om dezelfde reden als mij.[/b]

De partij van de dieren wou samengaan met de pedofielen partij, zodat ze samen meer kinderboerderijen konden gaan bouwen
<

K

Kaaz

Gast
<div class='quotemain'>

Daarom min of meer stem naar het goede doel! En ik ben niet de enige. Veel mensen om me heen (vrienden en familie) stemmen ook op de partij van de dieren om dezelfde reden als mij.[/b]

De partij van de dieren wou samengaan met de pedofielen partij, zodat ze samen meer kinderboerderijen konden gaan bouwen
<

[/b][/quote]

<
<
<
<
<

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Voor de Snelle rijders onder ons (gti)

CDA minister van verkeer wou van jullie rijbewijs een "soort" vergunning maken....
<

Oftewel je bezit het niet maar mag gebruik maken van...
<

Een (ray) prioriteit om dus niet op CDA stemmen
<
[/b]

Ik heb de laatste keer al CDA gestemd, heb er goed spijt van
<

JGB

Waarderingsscore
0
Ach ik vind dat het kabinet van de afgelopen 4 jaar het erg goed heeft gedaan inclusief Balkenende. (nu krijg ik waarschijnlijk iedereen over me heen
<
)

Gezien het wereldwijde economische klimaat (ging niet goed), hebben ze het goed gedaan hoor. Ze zaten met de troep van Kok, er moest gewoon geld worden bespaard. Leuk of niet, het moest toch. Daarbij gaat het nu weer beter met de nederlandse economie, is immigratie aangepakt en deels verbeterd, een vervelende allochtonen (zijn absoluut ook grote groep hardwerkende) worden nu niet meer gezien als slachtoffers zoals voorheen, de werkloosheid daalt en werkgelegenheid stijgt en er is weer eens een overschot op de begroting. Dus al met al ben ik best tevreden, ze hebben er grotendeels uit gehaald wat er in zit. Zeker economisch, wat ik heb belangrijkst vind.

Gr. Gerard (in een bijzonder serieuze bui)

Ps. kinderboerderijen
<

Waarderingsscore
0
Ach ik vind dat het kabinet van de afgelopen 4 jaar het erg goed heeft gedaan inclusief Balkenende. (nu krijg ik waarschijnlijk iedereen over me heen
<
)

Gezien het wereldwijde economische klimaat (ging niet goed), hebben ze het goed gedaan hoor. Ze zaten met de troep van Kok, er moest gewoon geld worden bespaard. Leuk of niet, het moest toch. Daarbij gaat het nu weer beter met de nederlandse economie, is immigratie aangepakt en deels verbeterd, een vervelende allochtonen (zijn absoluut ook grote groep hardwerkende) worden nu niet meer gezien als slachtoffers zoals voorheen, de werkloosheid daalt en werkgelegenheid stijgt en er is weer eens een overschot op de begroting. Dus al met al ben ik best tevreden, ze hebben er grotendeels uit gehaald wat er in zit. Zeker economisch, wat ik heb belangrijkst vind.

Gr. Gerard (in een bijzonder serieuze bui)

Ps. kinderboerderijen
<
[/b]

Ze hebben zeker veel bereikt.. een grote groep arbeidsongeschikten is nu goedgekeurd.. waarom? omdat ze nu minder klachten hebben? omdat voorheen de keuringsartsen allemaal gefaald hebben? nee, omdat de overheid voorschrijft dat er een grote groep uit de WAO moet!! Van al die nu goedgekeurde mensen is 1/3 aan het werk zeggen ze dan, klopt helemaal, maar de rest, 2/3 van de goedgekeurden, zit nu met een groot financieel probleem, ze zijn uit de WAO geschopt en worden aan hun lot overgelaten en kunnen " proberen" om van de bijstand nog iets te krijgen!! Al met al dus hulde aan het kabinet Balkenende (hoeveelste was het ook weer? 3e? 4e?)

Oja.. en de economie zat in een dip en is nu weer stijgende, wauw, wat goed.. En dat allemaal door het kabinet Balkenende? Geloof er niks van. Economische vooruitgang zit in ons hoofd!! Als wij denken dat de economie goed draait (of als de overheid ons dat wijs maakt) gaan we geld investeren/uitgeven wat allemaal ten goede komt aan economische groei!! Als wij denken dat het slecht gaat, gaan we sparen en oppotten voor "moeilijke tijden". Deze hele economische crisis zit voornamelijk in ons hoofd!!

En nog zoiets, wat ons allemaal in de portemonne geraakt zal hebben.. Zorgverzekeringen!! We zouden er zeker niet slechter door worden, alle extra kosten zouden we via toeslagen weer terug krijgen en de premies zouden stabiel blijven!! Toeslagen heb ik nooit gezien en ben er netto ?85 euro in de maand op achteruit gegaan.. en de premies gaan volgend jaar ook nog weer eens stijgen!! Wederom hulde aan het kabinet Balkenende!!

Ik kan nog wel een tijdje doorgaan, maar ik heb eigenlijk geen tijd hiervoor, er moet namelijk gewerkt worden om m'n geld te verdienen en wel tot na mijn 65e en tegen die tijd ook nog eens meebetalen aan mijn eigen AOW!! Ga nu dus maar weer snel aan het werk voordat mijn baas langskomt en me wil ontslaan, want oja.. ontslagrecht moet ook versoepeld worden toch!!??

Op naar kabinet Balkenende 8

Herman
<

Ps. ga me nu niet vragen wie het beter gedaan zou hebben, dat weten we nooit, feit blijft dat ze allemaal gouden bergen beloven, maar uiteindelijk maar heel weinig waar kunnen maken!!

J

Johnny

Gast
ze moeten dat direct afschaffen die troep
<

help geen ene fuck als je nou wel of niet stemt
<

zolang ze het zelf maar goed hebben
<

heb zelf nog nooit gstemt en zal het ook zeker nooit gaan doen

gr gutmann

Waarderingsscore
0
ze moeten dat direct afschaffen die troep
<

help geen ene fuck als je nou wel of niet stemt
<

zolang ze het zelf maar goed hebben
<

heb zelf nog nooit gstemt en zal het ook zeker nooit gaan doen

gr gutmann[/b]

Dat vind ik dan persoonlijk weer niet zo verstandig.. je moet altijd je stem laten horen..

Herman
<

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3
ZO ben net te stemmen geweest..

MVG Wolter

Bovenaan