Stijn's 106 is niet meer

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Mijn idee wat betreft de velgen:

Opzoek naar 15" stalen velgen afkomstig van een C5.
Deze wil ik laten verbreden naar respectievelijk 7" en 8" voor en achter.
En natuurlijk opnieuw spuiten in Gunmetal grey, denk dat dat in combinatie met 195/45 erg bruut zal staan :)

Beetje een combinatie van dit:
TSW_Croft_GM_18x80_FWD_7.jpg

De kleur

Met deze velgen:
147145004-verbreed-staal-4-x-108_zps70fd4895.jpg

Alleen dan 15" want dit zijn 14"

Kan er zo uit zien:
147145004_1-verbreed-staal-4-x-108_zps3bab6bca.jpg

Laatst bewerkt:

Bas.

Club Malloot
Forumleiding
Moderator
Waarderingsscore
58
Fase 2 GTi 1.616v
Gaat wel ziek staan denk ik.

Waarderingsscore
1
Fase 2 Sport 1.4
Wordt wel mooi denk ik!

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3
C5 staal is geen staal, maar aluminium ;)

Tenzij je van andere bouwjaren neemt dan de eerste typen, maar of de maten dan nog overeen komen??

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Ja is aan gedacht ;) 4 gaats stalen wielen van de C5 2000-2004 zijn puur staal. ET is ook 18 dus dat komt allemaal overheen. Meestal kosten die 10-15€ ps bij de sloop. Het bedrijf waar ik ze wil laten verbreden kan ze ook stralen voor een klein bedrag. Komt goed :)

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Jottem! APK update:

Auto is helemaal perfect op 1 ding na: Aan de binnenkant van de dorpel hebben we de stalen plaatjes met puntlassen/proplassen (.) vast gezet.

In principe is dit gewoon goedkeuring als de proppen niet verder dan 2.5cm uit elkaar liggen, alleen omdat het bij mij gaat om het sterkste deel van de dorpel gelden deze regels niet. Deze dienen volledig afgelast te zijn rondom.

Qua lassen is dat dus maar een klein uurtje werk, nadeel is dat de hele tank er weer onderuit kan. Aanstaande zaterdag kan ik het volgende gaan doen:

- Auto op pootjes
- Tank demonteren
- Oude las afslijpen
- Rondom volledig aflassen

En dan EINDELIJK APK .. Pfft. Veel geleerd zo ;) Houd me wel bezig.

Verder kreeg ik wel complimenten toen hij hoorde dat we de hele dorpel opnieuw hebben gemaakt. Dat is verder geen afkeur trouwens ;)

Waarderingsscore
0
GTi 1.616v
Dat zou mooi zijn Stijn! Dus zondag mee naar Assen?

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Ik ga sowieso naar Assen maar niet met de peugeot. APK is verlopen dus rijden met hem naar TT lijkt me niet verstandig :(

Waarderingsscore
0
Jammer dat er nog een stukje over moet... maar het einde van het "rotwerk" is nabij :)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
GTi 1.616v
Ik had het verkeerd gelezen in slowchat! Ik dacht dat je zaterdag al apk had, maar je moet nog 1 zaterdagje sleutelen voor de apk. Mi scuzi.

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Een kans van 1% dat het wel lukt. Garage is zaterdag namelijk tot 13:00 geopend. Dus als het meezit dan kan het nog. Maar ik gok er niet op, ga het nu gewoon goed fixen ipv haastwerk

Waarderingsscore
0
Het afmelden bij de RDW t.b.v. de APK is toch niet mogelijk op zaterdag trouwens? Of heb ik dat helemaal mis?

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Je hebt gelijk! wordt hem niet dus

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Ik meende dat je nog tot een maand na je keuringsdatum mag doorrijden met je auto, zonder dat het echt gevolgen heeft. Meende dit ooit eens gehoord/gelezen te hebben, maar misschien is dat wel niet zo hoor!

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Zelfs dat is al voorbij haha. Ik ben al een tijdje illegaal bezig. Maar kleine ritje zijn wat minder risicovol dan ritten waar gegarandeerd veel politie is :)

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.616v
denk er maar om want als je een maand over datum bent en de rdw doet een check dan ben je de sjaak want dan krijg je gewoon een bon van 120+ euro op de vloermat te liggen.
heb het al 2 keer gehad dus vertel mij maar niks.

maar super project van je, en netjes gedaan allemaal...

Bas.

Club Malloot
Forumleiding
Moderator
Waarderingsscore
58
Fase 2 GTi 1.616v
Hmmm en vriend van mij krijg hem de eerste dag al..
Maar die was ook vergeten zijn schorsiing te verlengen, dus die kreeg er 2 binnen.
Niet verzekerd, en geen apk.

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.616v
jah als de rdw een check doet gaan een hele swik kentekens erdoor en dan ben je de sjaak.
dit kan idd na 1 dag of zoals bij mij na een maand pas.

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Mijne is niet geschorst en wel verzekerd, alleen geen apk :p

Bovenaan