Team 106 X-treme Karting Tournament

Waarderingsscore
0
Tja... Heel kut, maar morgen moet ik dus werken krijg ik net te horen... :censored: 17:00 beginnen en dat gaat krap worden als ik vanuit Eindhoven terug moet om het te op tijd te halen.

Zoals eerder al gezegd als er gewoon betaald moet worden, dan hoor ik dat wel en dan zal ik het geld gelijk overmaken! Sorry voor het ongemak, baal er zelf erg van. :( :angry:

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
wat een rotbaas :cry:
maar wel meer kans op punten voor ons :p

Michael :ninja:

Waarderingsscore
0
Mwa, dat is het niet echt, zeg maar gerust totaal niet :). Een betere baas kan ik me niet echt voorstellen ;).
Iemand zou voor mij werken en die liep al een beetje te miepen van de week. En nu zegt die dus dat het echt niet gaat lukken. Tja, werk moet nou eenmaal ook gebeuren...

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Jammer Sören, was leuk geweest, maar ja... :bye:

Verder, tot morgen allemaal!

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Hm, ik twijfel of ik ga. Mijn koekblik loopt niet helemaal jofel vind ik, met die versleten zuigerveren.

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Krijg je ook je katvv niet terug he? Heb speciaal alles om jou heen gepland, dat ik vandaag die andere buis heb laten monteren en zo... Snifff!

Tot morgen he! ;) :bye:

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
He wat vervelend Steven... :koffie:

Maarre tot dalijk he allemaal,

Cor :hat

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
zoo, over 15 min stap ik ook in de auto :D

ben ik er om half 3 als alles meezit !

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Hey goed gedaan Bas !! (Y) Er kan er maar 1 de beste/snelste zijn hé !

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Bijna een seconde verschil tussen 1 en 2... jullie hebben mij wel gemist blijkbaar :cry:

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Ik schaam me diep voor die tijden....
Normaal ben ik altijd snel...... maarja ik kan wel zeggen dat het aan de karts ligt, maar dat moet ik natuurlijk bewijzen :p
blijkt ook dat ik 2 keer een kart heb gehad die niemand anders heeft gebruikt in de andere heat....

Maarja, was leuk :) supa

Waarderingsscore
0
ik had het zeker naar mijn zin! En ja, de karts onderling hebben wel verschil..... altijd geweest daaro!

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Is bij bijna ieder kartcentrum zo !
Waarom denk je dat alle snelle tijden met kart nummer 19 werden gereden?
Cor was de enige langzame in die kart :p

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Scheelt weer dat ik in de heat waarin ik met 19 rondreed vanaf ronde 3 iedere keer mijn eigen tijd verbeterde tot ik in de één na laatste ronde kneiterhard tegen de vangrail ging. Maar maakt niet uit verder....

Hehe nee maar serieus ik vond het super gezellig, de knal was minder (voel het nu nog steeds) voor de rest was het goed. Enne @ de eters volgende keer rennen?? of niet :dunno:

Cor :hat

Waarderingsscore
0
Was een leuk dagje inderdaad.

Ik zit ook nog redelijk in de punten dus dat wordt toch naar Lelystad en Heerenveen rijden (sowieso wel) :cry:

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Hahahaha, volgende keer met stoelen gooien en dan rennen :bye: Zolang ze dan maar niet weer stoelen hebben die 3 ton per stuk wegen :cry:

Bovenaan