Tekeningetjes Auto's

Waarderingsscore
0
He,

Ik zie wel eens die kleine tekeningetjes van je eigen auto. Waar kan je die maken?

Cor heeft hem dacht ik ook als handtekening hier op forum..

Waarderingsscore
0
Fase 1 S16 1.616v
kan je maken met fotoshop

mzzls dominic

Waarderingsscore
0
Juist,

Dat bedoel ik. Ben al flink aan het zoeken. Maar ben bang dat de Renault Clio 3 nog niet is gemaakt... <_<

ers

Waarderingsscore
0
www.pixelcars.com is een grotere en actievere forum voor "pixelcars"(je moet je wel ff registreren). Ik ben daar zelf ook member en teken zelf ook stomme kleine pixel autotjes :fluiten:

Ik zal gelijk wat meer achtergrond informatie geven, het begon allemaal met KuruKuru Homepage heel veel mensen hebben zijn autotjes genomen en getuned en nu is er een forum met 2000 members ofso, tevens is er ook een poolse site www.mangacars.pl.
Verder zijn er 2 stijlen, 1 is scaled, met realistische proporties, en 2 is KuruKuru dat zijn autos die wat "vervormd" zijn, doorgaans hebben deze ook een kleinere kleurenpallet.
Het is ook gebruikelijk om de maker van de "base" dus de standaard auto, en alle onderdelen die andere mensen hebben gemaakt te creditten(in het klein erbij zetten wat van wie is etc.)

Hier nog wat spul van mij:
asdeg4.png

pm1ersanbmwto7.png

vwradoeh6.png

rimszp6.png

...

@ Pollo
Er is wel een KuruKuru versie van de Clio III van Victor(ook een pixelcars.com gebruiker) maar hij heeft hem nog niet gereleased. Hier is al wel een tune van n2oaddict
clio197ff.png

Ik zal aan diegene vragen die de base heeft gemaakt of het af is.

PS: Ik ben nieuw hier en zal me gelijk voorstellen in de daarvoor bestemde topic.

Waarderingsscore
0
Kijk is aan. Vet zeg!

Als je wil mag je me op de hoogte houden ja over de Clio 3.

Erg leuk dit! :Borat:

Waarderingsscore
0
Ik heb het ook eens geprobeerd:

Origineel:
106rallyestandaard.jpg

En door mij geremaked:
106blauwhelemaalmetrstickerenwielen.jpg

Ja de wielen vielen wat groter uit maar ik vond het nog leuk ook dus heb het zo gelaten!

Groeten Robbert ;)

Bovenaan