Tjonge Wat Ben Ik Blij Topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
weekend is begonnen :):) morgen 1ste feestje yeah man!!!

Waarderingsscore
0
En Ziggo werkt :). Eindelijk meer zenders dan alleen Nederland 1 HD :p. Oveirgens wel absurd gedetailleerd die uitzendingen in HD, echt niet normaal meer :).

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
(scepties bedoelt) vanmiddag 15:30 tandarts. Hij zal de beton wagens wel al weer klaar hebben staan. Ik ben benieuwt. De vorige keer waren het er 6..........

Waarderingsscore
1
Fase 2 XS 1.4
Lekker dan :p.
Ik moet deze week ook geloof ik.

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Nou ik ben weer eens aan de beurt.... :( 5 gaatjes. Gelukkig 2 al gedaan. Over 2 weken weer terug voor de rest :(

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Het zou me niet verbazen. M'n bek doet nog steets behoorlijk zeer. Tja m'n pa had op z'n 35e al een kunst gebit. Lijkt me niet alles, maar op dit soort momenten wel makkelijk.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Eindelijk LED's voor me angel eyes besteld, moeten dan wel uit Engeland komen maja, dan heb je ook weer werken de Angels

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Effe een blij momentje voor m'n broer. :)

Hij heeft nu 4 maanden z'n C rijbewijs (vrachtwagen). Vandaag was hij weer op de weg met een zand auto (ginaf 5 asser kieper). Op de snelweg moest hij vanmiddag 2 banen om naar rechts om van snelweg te verwisselen. Weet niet precies waar maar dat maakt niet uit. 1e baan om ging goed.... 2e niet.....

Een vrachtwagen achter hem seinde dat hij er voor kon, en dus ging hij om. Hij had alleen niet de auto schuin rechts voor hem gezien. Die zat net in de dodehoek rechts voor de cabine. Ondanks de 8 spiegels zag hij hem niet en ging om. Terwijl hij om ging voelde hij dat hij "iets" raakte. Dit bleek die auto te zijn. Hij tikte precies de kont om waardoor de auto dwars voor de vrachtwagen kwam en hierdoor 4 banen naar links vloog. En dat gelukkig zonder een andere auto te raken.

Gelukkig was niemand gewond en was er alleen veel materieele schade. Gloed nieuwe polo links van voor tot achter in elkaar, en wat lakschade op de bumer van de vrachtwagen. Echt ongelofelijk dat dat goed afgelopen is.

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
De schade op de vrachtwagen maakt niet echt uit. Het is toch de oudste, en gaat er over een half jaartje uit voor een nieuwe.

Ja ik zij ook al dat hij een goede auto ervoor had uit gekozen. Alleen hij kon er niet echt om lachen. Kan ik opzich wel begrijpen. Toen de auto naar links gelanseerd werdt heeft tie niks geraakt. Stel je voor, je zal er rijden en je ramt hem zo effe in de zijkant van die auto. Dan heb je denk ik wel een lijkzak nodig.

Waarderingsscore
5
GTi
Tis toch zonde van de vrachtwagen.. die VW vind ik niet zo boeiend ;)

nee maar ff serieus.. mooi dat het goed afliep!

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Dat van die polo daar deel ik de zelfde meening over ;)

Tja je zal het meemaken.... Net je vrachtwagen rijbewijs, zo blij als een kind, en vervolgens rij je na 4 maanden iemand kapot.....

Hij kan er inmiddels wel weer een beetje over lachen. Wel weer een mooi ding voor tijdens z'n brijloft 8 Oktober. "he, denk je wel er aan om in je spiegels te kijken?"

Waarderingsscore
0
Geluk bij een ongeluk. Ik zit net een zak wasabi-mix van de AH weg te kneuzen met een paar biertjes. Bijt ik plots op een steen met een diameter van ongeveer anderhalve centimeter.

Gelukkig beet ik er niet vol op, want de staat van mijn gebit is al niet geweldig. Morgen maar eens de lastige klant uithangen bij de AH en eens kijken of er nog een tegemoetkoming in zit :bier:

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Zo, dat kan je rustig een paar tanden kosten ja!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan