Tjonge Wat Ben Ik Blij Topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
5
GTi
onze belastingsdienst is niet zo vlug :cry: maar jah! laat ik het zo zeggen.. het geld is al uitgegeven wat ik krijg :cry:

Waarderingsscore
0
Fase 2 1.4
diploma binnen en baan aan geboben gekregen bij het bedrijf waar ik zit :D

Waarderingsscore
5
GTi
haha een contract gerald.. geen baan.. je heb daar al werk ;) je Contract word overgenomen van het SBRA en word gewijzigd in een Vaste aanstelling (vast contract)

Waarderingsscore
0
onze belastingsdienst is niet zo vlug :cry: maar jah! laat ik het zo zeggen.. het geld is al uitgegeven wat ik krijg :cry:

Hier schiet het ookal nie op. Zal me eens benieuwen wat ik ongeveer terrug krijg . zal wel 500 euro zijn of meer. Vorigjaar was het 400 nogwat euro dus.. :O

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Waarderingsscore
1
XR 1.0
gefeliciteerd!

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Dat ik eindelijk alle info die ik nodig had om me aan te melden voor een nieuwe master na de zomer binnen heb. En de aanmelding de deur uit is. Nu nog hopen dat ik wordt aangenomen en op tijd een kamer in Amsterdam/Diemen kan vinden.

Waarderingsscore
1
XR 1.0
had dat eerder gezegd! m´n broer en z´n vriendin hebben net hun kamer eruit gedouwt in diemen

Waarderingsscore
0
ik heb vandaag mijn laatste keuring voor de landmacht gehaald..:D:D:D:D
14september moet ik opkomen, want dan heb ik mijn aanstelling gekregen en dan gaat het beginnen..:D

Waarderingsscore
0
Wat zijn er weinig mensen blij geweest de laatste tijd...

Ik dan maar weer?
M'n auto is klaar :).

Armand_arrie

@bagged106
Waarderingsscore
349
Fase 2 XS 1.4
Ik heb vandaag mijn HBO diploma opgehaald. Vanaf vandaag Bachelor of Commerce! :D
Lijkt me toch wel iets om blij mee te zijn ...:bier:

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Gefeliciteerd! Jij ook trouwens Sören!

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.68v
vriendin komt bijna terug uit griekenland en oh wat ben ik blij :)

Tim

Waarderingsscore
0
Fase 2 XS 1.68v
Dan ziet je vriendin er vast niet zo verrot uit als op je avatar :p Ik erger me steeds meer aan haar.. haha!

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.68v
Dan ziet je vriendin er vast niet zo verrot uit als op je avatar :p Ik erger me steeds meer aan haar.. haha!

Ze ging nooit meer 2 weken zonder mij weg zei ze , dus ik denk dat er een big smile op haar gezicht staat als ze terugkomt ;)

:cry: , ik dus ook , daarom heb ik hem ook als avatar gebruikt _o/

Laatst bewerkt:

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Heb vandaag weer wat aan de 106 geknutseld.
De kentekenplaat verlichting is voorzien van nieuwe LED's, de originele pook heeft weer een mooi plaatsje gekregen tussen de 2 voorstoelen en als laatste heb ik de deurstrip aan de bestuurderskant ontdaan van de dubbele plakstrip en is ie weer vakkundig door mezelf vast gekit. Ziet er allemaal weer super uit.

Cor :hat

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Woehoe,

Heb weer een baan gevonden!! Wel weer als verpleger, maar da's voor de tijd die het duurt niet erg!!

Cor :hat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan