Tjonge Wat Ben Ik Blij Topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Sorry voor mijn blije berichtje. Toen de regendruppels op mijn dak en motorkap weg waren.
Zaten er dus wel deukjes in. WHAAAAAAAAAAAAAAAHHHHAHA :censored:

Grtz. Esken

Waarderingsscore
0
Dat me cv van de auto het weer doet :D
Printplaatje in de sleutel was stuk en me nieuwe buurman heeft gratis voor een andere printplaat gezorgd en ontvanger :D

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Hee, doe mij ook zo'n buurman! (Zou 't bij mij hetzelfde probleem zijn...? :unsure: )

Waarderingsscore
0
Stuur allemaal maar een pm al wil je wat weten.
Dan regel ik wel wat.

Tom

Waarderingsscore
0
Dat ik een geweldig weekend gehad heb!!!!!!!! :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier:

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Tjeetje mina... wat rijdt dat ding goed zeg. geen vreemde geluiden bij een x aantal toerental of snelheid wat de oude pug wel deed.

in 1 woord geweldig.... en als ik mij niet vergis is het ook nog een i variant, want vanaf een stoplicht iemand eruit trekken is keine problem.

Waarderingsscore
0
Gefeliciteerd met je nieuwe wagen!!!

Iemand eruit trekken, tja... Ligt eraan wat er naast je staat natuurlijk en als jij niet boven de 4000 toeren komt dan trek ik je er zelfs uit met m'n 1.1i :cry:.

Anywayz, nu minder onder de motorkap kijken he :). Een auto is om mee te rijden en niet om 3 uur per dag onder de motorkap te kijken :).

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Gefeliciteerd met je nieuwe wagen!!!

Iemand eruit trekken, tja... Ligt eraan wat er naast je staat natuurlijk en als jij niet boven de 4000 toeren komt dan trek ik je er zelfs uit met m'n 1.1i :cry:.

Anywayz, nu minder onder de motorkap kijken he :). Een auto is om mee te rijden en niet om 3 uur per dag onder de motorkap te kijken :).[/b]

Thanks. die opmerking kreeg ik ook van mijn girlfriend :unsure: er zat een oude gepimpte vectra naast mij bij het stoplicht.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
dan kan er alsnog een flutmotor inliggen, of iemand die nieteens wou "sprinten" :cry:

Waarderingsscore
0
dat ik net een sollicitatiegesprek heb gehad en direct ben aangenomen...:D:D:D:D
ga bij een ict bedrijf werken als baliemedewerker, verkoop en receptioniste.. :bounces:

lekker weg bij de klantenservice van Ziggo.. <:eek:)

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Gefeliciteerd !! Hopen dat je het daar beter naar je zin hebt, das wel zo belangrijk. Maar eerst lekker vakantie toch ?!

Waarderingsscore
0
Gefeliciteerd !! Hopen dat je het daar beter naar je zin hebt, das wel zo belangrijk. Maar eerst lekker vakantie toch ?![/b]

het is een heel jong en leuk bedrijf.. en naar ziggo ging ik met heel veel tegenzin...
maar eerst idd volgende maand nog lekker op vakantie...
kan ik eerst 2 weken bij mijn nieuwe baan werken, 2 weken vakantie en dan weer lekker door...:D

Waarderingsscore
0
Mijn vakantie kan niet meer stuk!!!

Mijn vriendin is zwanger!!!!!!!!!! :bounce:
Hopen dat het allemaal goed gaat....
ze is nu tien weken zwanger, maar het rijden met mijn 106 is nu niet zo leuk meer.
ochtenmisselijkheid en een verlaging van 7cm op je 106 gaat simpelweg niet goed samen <_<

dennis :woot: :bier:

Waarderingsscore
0
Dank je stefan...

dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan