Topsnelheid

B

Birdmans

Gast
Deze week een stukje wat harder gereden op de Duitse snelweg. Daar haalde ik de 200 net, ik denk dat ik nog iets over heb maar niet zo bijzonder veel. M'n auto is wel van een vrouw geweest, misschien dat hij daarom een beetje lui is geworden
<
Wat is de top van jullie auto?

R

Rempie

Gast
vanmiddag de 210 ff aangetikt. ging nog redelijk vlot vond ik. veel meer zal er wwel niet inzitten denk.

aleen m,n deurrubbers vonden het minder leuk en ze gingen me uit zitten fluiten die rotzakken. :fluiten:

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
<div class='quotemain'><div class='quotemain'><div class='quotemain'><div class='quotemain'>ik heb met m'n 1.1tje de 185 kunnen halen onderweg naar thunderdome op de A1 met 1 bijrijder :woot:[/b]

lijkt me sterk
[/b][/quote]
Helemaal met 16" en brede banden...
[/b][/quote]

net ff op autoweek gekeken, en daar is de top van een 106 1.1 in een standaard uitvoering 165km/h.
[/b][/quote]

Beetje XTC in de tank gegooid? :fluiten:
[/b][/quote]
nee dat niet ;) haha

was 185 op de teller he, ik weet niet wat de GPS aan zou geven, binnenkort ff checken...
ik heb btw de 16" er nog niet onder zitten, nu nog 14" met mooie wieldoppen :)

Waarderingsscore
0
Heb het vannacht nog een keer met m'n 1.1i 'tje getest op de A44 richting Amsterdam en verder dan 170,5 km/h op de teller kwam die echt niet!! Als je 185 met een 1.1 kan halen, dan is je motor niet standaard meer, anders is het volgens mij echt onmogelijk!

Je hebt wel wat meer pk'tjes nodig om 185 te kunnen halen (tenzij je een heuvel af reed met wind mee, dan begrijp ik het wel). Op die manier heb ik ook een keer de 185-190 gehaald. Maar gewoon op een vlakke weg wil die echt niet meer dan 170 op de teller je hebt nog wel over want je zit 5250 toeren...

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
Heb het vannacht nog een keer met m'n 1.1i 'tje getest op de A44 richting Amsterdam en verder dan 170,5 km/h op de teller kwam die echt niet!! Als je 185 met een 1.1 kan halen, dan is je motor niet standaard meer, anders is het volgens mij echt onmogelijk!

Je hebt wel wat meer pk'tjes nodig om 185 te kunnen halen (tenzij je een heuvel af reed met wind mee, dan begrijp ik het wel). Op die manier heb ik ook een keer de 185-190 gehaald. Maar gewoon op een vlakke weg wil die echt niet meer dan 170 op de teller je hebt nog wel over want je zit 5250 toeren...[/b]
twas ook flink koud he, twas onder 0 dus de luchtfilter deed z'n werk beter dan met +10... wind in de rug? geen idee toen we in de rij stonden was et windstil en kging sowieso geen berg af...

als je het echt niet geloofd doe ik et binnenkort nog wel een keer en maak ik wel pics of movie ;)

anyway als ik "normaal" gesproken et pedaal tot de plank druk blijft ie meestal rond de 175.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Met mijn GTI nog niet te top gereden. Maar heb hem wel eens doorgeduwd tot 210 zonder problemen. Denk dat die de 225 op de teller wel aantikt. Zit dan wel boven de standaard toerenbegrenzer, maar dat maakt hem niks uit.

Straks zal die iets anders gaan lopen :D

Waarderingsscore
0
1.1
Na een dagje duitsland vorige week heb ik me ph 1.1 sport uit 2000(mpi) op de 180(teller) gekregen :) had ik niet verwacht voor een 1.1
tot de 165 ging nog wel vrij vlot daarna iets minder...

Mijn vorige auto(FIESTA 1.1i UIT 94) kreeg ik toch echt niet boven de 145 teller :D hahaha[/b]

Ik ook precies.. ook met de fiesta.. :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
Na een dagje duitsland vorige week heb ik me ph 1.1 sport uit 2000(mpi) op de 180(teller) gekregen :) had ik niet verwacht voor een 1.1
tot de 165 ging nog wel vrij vlot daarna iets minder...

[knip][/b]
same here, tot de 165 is goed te doen daarboven moet je aardig wat geduld hebben :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
met mijn 1.1 SPI haalde ik idd zonder problemen ook de 160/165, alleen daarboven schoot het gewoon niet meer op...

Mijn 1.4XSI heb ik eigenlijk nog niet getest, maar 190 in zijn 4 is helemaal geen probleem, daar ben je zo, en dan nog een 5 die ik kan pesten :cry: maarja, totzover altijd nog weer in de ankers gemoeten als ik bij de 195 aankwam...

L

lacky21

Gast
Met de 1.1 accent heb ik ook ooit 180 op de teller gereden, dit keer zonder xtc in de tank. Met mijn 106 GTI heb ik over de 210 gereden maar ik vind die toeren link. Ik heb nog orginele 14'' velgen dus maken veel omwentelingen. Ik vind het echt een groot nadeel dat ik bij 120 al over de 3500 toeren zit!!!!

Luuk

Waarderingsscore
1
Met de 1.1 accent heb ik ook ooit 180 op de teller gereden, dit keer zonder xtc in de tank. Met mijn 106 GTI heb ik over de 210 gereden maar ik vind die toeren link. Ik heb nog orginele 14'' velgen dus maken veel omwentelingen. Ik vind het echt een groot nadeel dat ik bij 120 al over de 3500 toeren zit!!!!

Luuk[/b]

Dan moet je geen rallye gaan rijden, want dan zit je al op 4500 toeren;)

Waarderingsscore
0
Golf Vr6 - 245 op teller, gechipt, compleet uitlaatsysteem, k&n filter 17inch.
Peugeot 1.1 XR 1996 240.000km op klok, 175op teller met 15inch stilauto's ( Goed ingereden ;) )
Seat Ibiza, TDI 110PK powerbox, 16inch, 210op de klok.
Peugeot 106 GTI 220 op klok met de std. velgen. met de 16inch 215gereden maar als die straks weer goed is gaat ik nog een keer testen.

GSX, vandaag nog 300 aangetikt @ A7 ;)

Dit allen alleen getest op de vroege morgen naar mijn werk op de gsx na :D

D

Dj Demon Rage

Gast
Mijn 106je 1.1 Accent red met moeite 165 Km/h.
Misschien zou hij de 166 halen, maar dat is echt alles!

Zit geen luchtfilter op, en een Street Fight Bolt-on S1 uitlaat (Dempers ? Wat zijn dat..)

En standaard velgjes (iemand nog een leuk setje over ?!)

Gr,

Bovenaan