TrackdayParts demo Racer

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Hee Arnold, zeg het de volgende keer even als je op Assen gaat rijden, kom ik ook even langs. Kiekjes maken enzo :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Nou zonder kooi kom je in de straat klasse.. dus heb je weinig te kiezen

Meestal rij ik sport ( je hebt ook supersport) maar dit keer was sport echt te traag.. teveel bmw's en die gaan niet zo hard in de bocht dus reden steeds in de weg.. Ben op een gegeven moment gewoon gestopt :p En toen poosje gewacht maar 2 ronde later zat ik er weer achter.. Me Pa vond het wel imposant volgens mij :p

Verder waren er do. veel mensen die voor het eerst reden in de regen denk ik want iedereen ging om :) Was wel amusant met dat kleine bommetje overal tussen door te knallen :)

@Ray.. is goed ! geef wel een gil..dit was een beetje last minute besloten

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
vanavond maar een beginnetje gemaakt met een optische verbetering

Voor:
voor.jpg

NA:
na.jpg

Zijkanten is even wachten op clipjes maar de achterzijde gaan we van de week ook maar ff doen

Waarderingsscore
1
Fase 2 XS 1.4
Dat ziet er inderdaad strakker uit :).

Vind het ook nog steeds een erg mooi ding.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Nou inmiddels is deze voorzien van winterschoeisel. 16" OZ Supperleggera met Federal SS-595 banden. Rijdt best ok

winter.jpg

Motorkap is verkocht aan Robert de Jonge na een schade gevalletje. Ik had een poly staan maar die komt nu op de zwarte dus de zwarte kap op de gouden :)

Hij word nu bijna iedere week even gebruikt om een stuk te rijden naar de hondenclub :p Zodat ie iet lange tijd stil staat.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
geen :p Ik werk thuis en die paar km die ik in de week rij kan wel in de racer of in de station..

Waarderingsscore
1
Fase 2 XS 1.4
Je hebt een PM van me.. Al een paar dagen.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Nou even een update..
Racer heeft inmiddels een beurt gehad bij ron en nieuwe vloeistoffen ontvangen :) Nu dus ook voorzien van de castrol wonderolie :)

Ik heb voor mijn vakantie de auto gebracht bij een bevriende garage zodat deze even APK er op kunnen mikken. Helaas besloot mijn kat in stukken te vallen.. Dus die moet ik nog even onder de zwarte halen. Verder was er wederom een koplamp uit de versteller gedonderd. Dat heb ik vandaag opgelost. En tevens de voorkant voorzien van nieuwe RC5+ blokken (RC6 was niet op voorraad) en nieuwe schijven. En hier meteen de semis opgeschroeft.

123111.jpg

Afgebrokkelde DS2500...

123112.jpg

Lekker weer vers :)

Volgende week nog even de achterremmerij vervangen voor nieuw spul. Dan de kat er onder, APK afmelden en dan een supersprint pijp er onder met een nieuwe orginele einddemper want de huidige is nogal leeg :p

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Gisteren is de 106 opgehaald en overgeschreven.. Officieel heb ik dus nu geen racer meer :(

Inmiddels staat er een witte c2 racer te wachten om wat probleempjes op te lossen.. Topic zal ik nog even aanmaken daarvoor tzt

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.616v
C2 van Patrick Fontijn?

Mooi ding is dat! Ook al is het geen 106 mag je wat mij betreft genoeg foto's en info van posten.

Waarderingsscore
0
Dat is zeker een mooie bak !

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Goh heb jij je account uit het stof getrokken :p

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
haha, ik kwam die sticker tegen op de zijruit, dus dat wakkerde ook weer de interesse in deze site aan :) En idd, is eventjes geleden, meneer Naber

Bovenaan