Uitlaat 106 gti

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Hey

Ik ben onlangs eigenaar geworden van een 106 gti. En had een vraagje over de uitlaat. Ik zou graag iets anders steken dan de originele einddemper. Heeft iemand een suggestie van een uitlaat die goed klinkt? En ook nog een snel vraagje hebben de 106jes middendempers of niet. Ben beetje nieuw in dit alles en had het graag geweten.

Alvast bedankt!

Rowin

Donateur
Waarderingsscore
55
Fase 2 GTi 1.616v
106 gti heeft een middendemper. Er zijn veel verschillende uitlaatsystemen en dempers gemaakt door de jaren heen het is moeilijk om dan iets te noemen wat jij persoonlijk mooi vind omdat smaken verschillen wat zoek je ongeveer?

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
106 gti heeft een middendemper. Er zijn veel verschillende uitlaatsystemen en dempers gemaakt door de jaren heen het is moeilijk om dan iets te noemen wat jij persoonlijk mooi vind omdat smaken verschillen wat zoek je ongeveer
Goh ik woon in belgië en zijn hier redelijk streng dus zou een ander achterdempertje willen steken maar iets wat wel wat geluid heeft. Het hoeft niet overderdreven te zijn maar ik wil hem wel goed horen. Heb alleen niet echt een idee of de einddemper alleen veranderen veel gaat doen?

Rowin

Donateur
Waarderingsscore
55
Fase 2 GTi 1.616v
Ik zal het dan puur op een ander einddempertje houden als die regels zo streng zijn. Dan zal je aanzienlijk meer hebben geluid. je kan in dat geval een remus zoeken is dan vaak wel leuk zeker hoorbaar maar niet extreem.

Laatst bewerkt:
Bovenaan