Verklikkerlampje Zelfdiagnose Motor

Waarderingsscore
0
Fase 1 Accent 1.1
Sinds Vrijdag heb ik dat als mijn motor warm is dat het Verklikkerlampje Zelfdiagnose Motor gaat branden, bij een bepaalde hoek van de auto of bocht gaat het lampje weer uit. Gisteren nog even naar het oliepijl gekeken en dit was aan de lage kant deze gevuld en probleem was gisteren ook tijdelijk weg, helaas had ik vanmorgen weer het zelfde probleem dat deze gaat branden en ook spontaan weer uitgaat.

Weet iemand waar het aan kan liggen? Misschien een storing of iets dergelijks?
Vind dit wel vervelend nog een maand geleden de auto laten repareren voor me rem cilinders en nu dit:eek: De auto heeft 1100 gekost maar heb er nu al 2000 aan uitgegeven voor reparaties:thumbdown:.

Kan iemand mij misschien helpen??

Thnkx,
Wesley

Waarderingsscore
0
Fase 1 Accent 1.1
Mijne is van het bouwjaar 04-1996. Maar zou het misschien ook kunnen omdat ik een neon balk in mijn auto heb geplaatst, dat de motor nu moeilijk doet?
kwam een topic tegen hierover. Anders bel ik de Anwb wel en kijken of hun mijn auto kunnen uitlezen

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.68v
dutchman zei net al dat het bij de peugeotdealer moet gebeuren omdat het een fase 1 is dus ik betwijfel ook dat de ANWB het kan.. Ik begrijp der ergernis zeker wel. Ik heb net zo'n soort probleem namelijk. Wanneer de motor warm is en ik sta stil bij een stoplicht ofzo dan wil die van mij ook geregeld gaan resoneren met daarbij dat het lampje aan gaat. Echter als ik dan weer ga rijden gaat deze weer uit en loopt ie ook weer normaal. Ik zit er aan te denken om binnenkort eerst de bougies maar eens te vervngen. Miss dat deze ergens niet helemaal lekker meer zijn en dat het daar aan ligt. Miss voor jou ook een idee om het te proberen. Is iig een stuk goedkoper dan de auto uit laten lezen. Mocht hier het probleem niet liggen, dan kan je het altijd nog doen, maar weet je iig zeker dat het niet aan zoiets simpels ligt.

Waarderingsscore
0
Fase 1 Accent 1.1
Het is idd een idee die ik nog zou kunnen proberen, ik heb er vanmorgen wel aan gedacht om de bougies te vervangen. Dit ga ik van de week ook nog even proberen, misschien dat het idd aan mijn bougies ligt, want ik hoor geen rare geluiden(die er nog niet waren) en ook loopt de auto niet vreemd, verder zat ik er aan te denken dat misschien de sensor niet meer in orde is? maar dat lijkt me ook weer stug. Ik ben ook maar een leek, maar weet je toevallig ook waar ik die bougies kan halen?en heb ik voor de bougies ook een bougie sleutel nodig en waar kan ik die halen?

Waarderingsscore
0
Fase 1 Accent 1.1
Ohwja...(woon nog niet zo heel erg lang in Amstelveen) thnx hoop dat t snel opgelost is.en anders zit er helaas toch niets anders op dan naar de Peugeot dealer te gaan.
Heel erg bedankt voor de hulp ik zal nog wel ff laten weten of het aan de bougies ligt.

Waarderingsscore
0
Fase 1 Accent 1.1
Ik heb laatst handleiding gevonden om je ecu (voornamelijk Phase 1) uit te lezen. Het is redelijk eenvoudig.
Heb het nog niet getest, maar zal vast wel werken ;).
Kan het hier alleen niet uploaden, als iemand er belang bij heeft, mag diegene wel een pm sturen (of voor een topic in het FAQ gedeelte).

Bovenaan