verkoop auto

Waarderingsscore
1
Ruilen?, de mijne is iets zuiniger:)
Ik zou hem te koop zetten voor 6000, maar je weet in ieder geval wat die voor jou 4 jaar geleden heeft gekost en wat voor km stand er toen op stond etc ter vergelijking?

Waarderingsscore
0
Fase 1 Roland Garros 1.4
Voor zo'n 106 mag je best wel wat geld vragen, aangezien in wat voor staat hij verkeert met de kilometerstand erbij.

Waarderingsscore
0
5950.- zou ik doen als vraagprijs. 1 op 25 haal je niet nee, en dat haal je ook niet met een aygo of iq ;) aygo moet op de snelweg wel 1 op 22 kunnen halen...

Waarderingsscore
1
XR 1.0
ik rij met de 107 van m'n moeder 1 op 23 gemiddeld zonder moeite te doen.. 1 op 25 moet lukken :)

Waarderingsscore
0
1 op 25 gaat je echt niet lukken ;p dan moet je wel ideale weersomstandigheden en wind méé hebben :p

Waarderingsscore
0
het varieert idd wel erg veel maar ik ben erg blij met jullie hulp..
maar 1:25 is misschien wel erg zuinig maar iig een zuiniger dan de 106.. en het wordt toch het meeste rijden op de snelweg..
maar ik ga eens even goed nadenken.. sowieso nog eventjes wachten want volgende week eindoefening..:d

Waarderingsscore
0
Aygo (of Citroen c1, of peugeot 107) rijden op de snelweg zo rond de 1 op 23. Ook de verzekering en wegenbelasting (vanaf 2010 géén wegenbelasting meer) zijn lager als voor een 106 :). Scheelt je dus wel veel geld als je zoveel gaat rijden.

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.68v
ik zag hier staat verkoop auto dus doe ik het hier maar even

goededag,

Ik ben zelf in het bezit van een peugeot 106 xsi uit 1995.
Over een tijdje wil ik over op een phase 2.
Nu zou ik graag willen weten wat ik voor mijn auto kan vragen
Hierbij wat info

merk en type peugeot 106 1.6 xsi.
motorinhoud 1600cc.
km stand 139.900 NAP.
APK tot april 2010.
Kleur diablo rood staat van lak goed alleen op dan klein plekje los 1 bij 2 cm :(. (bekende kwaal)
Versnellingsbak net 1 week geleden helemaal vervangen.
Opties Stuurbekrachtiging, Elektrische ramen, Elektrische spiegels, Centrale deurvergrendeling
Motor aanpassing, Spaghetti spruitstuk, Rechte pijp. Sport demper, 1.3rallye inlaat mij alle bijhorende delen, + ecu.
Uiterlijke veranderingen. Lexus achterlicht. Rolkooi, Sportvelgen. Motorkap met luchtinlaat, Raamband Sportstuur Traanplaat matten, Bumper lip lauguna. Booskijkers voor.
Ook een trekhaak aanwezig.

Originelen onderdelen aanwezig zoals, Motorkap, Velgen, Matten, Spiegels, Achterlichten, Stuur, Spruitstuk, kat+ midden demper, achter demper, Gehele 1.6 xsi inlaat, en de rest.

Ik ben zelf 2de eigenaar van de auto en heb hem nu 30.000km zonder problemen mee gereden en is altijd in onderhoud geweest en heeft altijd kleine en grote beurt gehad

nu was mij vraag wat ik er ongeveer voor vragen kan

M.V.G Maikel

597863736_5_gG9K.jpeg

792739964_5_WLpK.jpeg
794812852_5_zTjg.jpeg

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Van mij mag hij deze best kapen. Tammie is er volgens mij toch klaar mee.

Waarderingsscore
0
klaar mee..?
nou deze week kon ik niet reageren omdat ik de hele week eindoefing heb gehad..
dus de hele week in het bos geslapen..
maar ik heb het vandaag gehaald, dus dat wordt toch kijken naar een ander.. maar vind het wel jammer..:(

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Ik hoef m iig niet meer. Sorry :) Ik betrapte mij er op dat ik gelijk aan het kijken was naar een supercharger. Mijn verstand, voor zo ver aanwezig, zegt dat ik niet twee van dat soort auto's moet hebben. En al helemaal geen 3 auto's die allemaal fluiten.

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
klaar mee..?
nou deze week kon ik niet reageren omdat ik de hele week eindoefing heb gehad..
dus de hele week in het bos geslapen..
maar ik heb het vandaag gehaald, dus dat wordt toch kijken naar een ander.. maar vind het wel jammer..:(

Ik geloof dat het niet helemaal goed over kwam. Ik meende uit deze post op te kunnen maken dat je vraag eigenlijk wel beantwoord was:

het varieert idd wel erg veel maar ik ben erg blij met jullie hulp..
maar 1:25 is misschien wel erg zuinig maar iig een zuiniger dan de 106.. en het wordt toch het meeste rijden op de snelweg..
maar ik ga eens even goed nadenken.. sowieso nog eventjes wachten want volgende week eindoefening..:d

dus leek het mij geen probleem dat Maikel hier zijn vraag neerzette.

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Wie gaat er dan ook in januari kamperen? :p

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Dat zijn vissticks die daar naartoe roeien, geen landmacht.

Waarderingsscore
0
nou de auto is weg..
ik heb gister een nieuwe gekocht en de 106 is ingeruild..
ik mag hem over 2 week ophalen, dus even genieten van mijn laatste ritjes in de 106..

@ray: is niet alleen vissticks.. en meid uit mijn peleton gaat in april daarheen en die zit bij de infanterie..

Bovenaan