Verlagings probleem

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Zou het niet een plastic pinnetje zijn van de wielkast plastic?
Je komt door de APK zolang de banden nergens tegenaan schuren bij een volledige draai.

Waarderingsscore
1
XR 1.0
hapert je N op het toetsenbord?

Waarderingsscore
5
GTi
En dan vraag 2, terwijl ik bezig was met het verlagen zat ik me te bedenken, hoe zit het met de APK ? komt hij daar nog wel doorheen. ik heb verlaagd met SPAX PSX veren.

-EJ

Je komt gewoon door de APK, mits je veren niet vrij liggen als de auto opgetild word door de brug/brugkrik en je wielen niet aanlopen zoals Silv3r al aangeeft!

Om wat voor geluid gaat het precies? ratel? rammel? etc ?

Waarderingsscore
5
GTi
4 cm verlaagd? ik zit op 7/8 cm verlaging.. misschien iets meer.. maar heb er geen last van dat stuurkogels geluid maken enzo.. ;) misschien heb je de veer niet correct gemonteerd! even controleren dus!

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Moeilijk te zeggen, het lijkt wel of de veren iets aangespannen worden en dan verschieten. Het komt systematische terug als je naar links of recht stuurd optrekt of hard remt. Ik zat zelf te denken aan de veer die iets meeschraapt of me stuur kogels die ergens tegen aan komen aangezien ze nu verder ingedrukt worden.

Als je echt hoort dat de veer indraaid en dan terug schiet heb je de veer niet goed in de schotel zitten of is deze verdraaid toen je het vrij had hangen !

Sturen gaat dan ook wat moeilijker (je moet ook de veer meedraaien)

Waarderingsscore
0
Fase 2 XL 1.1
kijk ook eens naar je stabilisator stang rubbers.... Als deze rubbers versleten zijn wil de auto bij het sturen/remmen/acceleren nog wel eens 'Knakken'... die stabiliator stang zit nu ook onder een andere hoek door het verlagen(als ik me niet vergis)..
succes

Waarderingsscore
0
Fase 2 XS 1.4
Of je hebt de (lagers van de) veerschotel(s) verkeerd teruggezet.
Heeft de garage die mijn auto heeft verlaagd ook geflikt (door een stagiair aan mijn wagen te laten werken).

Bij mij trok de auto ook erg naar één kant nadat ik had gestuurd en klonk het bij een hobbel of de veer van spanning schoot.

Bovenaan