Voorstellen Ginny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
ik ben ginny, 20 jaar, woon in rijswijk ..
en heb nu zelf een fiat cinquecento sport.. maar wil al jaren een peugeot 106 (het liefst een rally)..
dus ben opzoek naar een autotje..
maar ik kom eigenlijk nooit op dit soort site nu snapte het niet helemaal hoe ik anders in contact moest komen.. maar bij deze heb ik me voor gesteld..
dus als de witte 106 van bart m nog steeds te koop is heb ik graag intresse voor wat meer informatie..

Kijk eerst ff op het forum bij voorstelronde, maar dan voor jezelf;)
Stel je ff voor...

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Ik heb je even een handje geholpen met je eigen voorstel topic. Normaal maak je een nieuw topic aan met de New Thread knop die je 1 schermpje terug onderaan het overzicht ziet staan. Bij de meeste functies staat gewoon netjes beschreven waar ze voor zijn, dus als je even de tijd neemt wijst het zich vanzelf. Zo niet vraag je het gewoon. We helpen je hier graag op weg.

O ja, Welkom !!! :nice:

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.616v
Welkom op het forum!

Gr,

Dennis

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Welkom :bye: Ik hoop dat je je weg kunt vinden hier!

Steven

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Welkom op het forum, als je iets niet snapt zijn er vast wel mensen die even kunnen helpen!

Veel succes met het zoeken naar een 106! :>

Paul

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
misschien snap ik het koen..
maare hoe kan ik in contact komen met bart m want ik wil vragen of zijn peugeot nog te koop is??

ginny..

Waarderingsscore
1
Fase 2 XS 1.4
Welkom hier,

Veel plezier op 't forum!
Antwoord op je vraag:

Je kan een pmtje sturen naar Bart M.
Dat kan je doen door naar ledenlijst bovenin te gaan en dan zoeken op letter.
Wat je ook kan doen is 106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club die link gebruiken als het goed is komt dan een pm opbouw om naar Bart M te sturen.

Met vriendelijke groet,

Mitchell

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Via een prive bericht of misschien staat in zijn profiel een email adres vermeld.

Welkom hier.

Rallye goeie keus !

Grtz. Esken

Waarderingsscore
1
Fase 2 XS 1.4
En anders vraag je het weer :)
Iedereen is hier om te helpen, of geholpen te worden!

;)

Waarderingsscore
0
Fase 2 XR 1.4
weet iemand anders eventueel waar ik vertrouwbaar een witte rally kan kopen??

Bij een dealer.;) Iemand hier op het forum zal misschien wel iets betrouwbaarder zijn. Maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Je moet er ook een beetje geluk mee hebben. Proefrit maken en op de bekende dingen letten. Je kan hier ook in het ''te koop'' topic kijken.

Succes!

Koen.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
ik heb al bij te veel dealers gekeken maar dat staat niks moois.. dus als hier iemand z'n 106je (rally) verkoopt laat het me weten.. ;)

Bij een dealer.;) Iemand hier op het forum zal misschien wel iets betrouwbaarder zijn. Maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Je moet er ook een beetje geluk mee hebben. Proefrit maken en op de bekende dingen letten. Je kan hier ook in het ''te koop'' topic kijken.

Succes!

Koen.

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Hou vooral het te koop-forum in de gaten, daar komen regelmatig mooie auto's voorbij. Succes met je zoektocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan