Wat heb jij gekocht deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Jah zo mooi zal hij wel niet blijven. Is hij nog in goede staat? Ik meen mij te herinneren dat Bouman heel zuinig op zijn GTI was..

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Jah zo mooi zal hij wel niet blijven. Is hij nog in goede staat? Ik meen mij te herinneren dat Bouman heel zuinig op zijn GTI was..

Mag je blij wezen dat jij hem toen niet gekocht heb, niet om het een of ander maar het was echt een drama (gebroken steekas, kabelboom voor morettes een groot drama.) Maarja hij is nu naar een goed doel gegaan ik hoop dat het allemaal lukt.

OT:Al druk wezen zoeken naar een r32 marineblauw. maar nog niks moois tegengekomen dus wordt het nu tijdelijk een peugeot 405 mi16. ik zal binnenkort even wat foto's neerzetten.

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
@Mitchell, die motorkap is zeker mooi. Past wel een beetje er bij. Veel compacter zal hij als het goed is niet worden. Aan het eind natuurlijk wel, maar ik hoop heb zeker een seizoen of 6/7 heel te houden. Zonde van al het werk om het gelijk kort te rijden.

Zo heel erg netjes is/was hij nou ook weer niet. Zit eigelijk behoorlijk wat werk aan. Komt wel goed. Wat zonde betreft valt het wel mee. Het zal de eerste 106.nl crosser worden. hahaha. Weer eens wat anders. :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Van een afstandje ziet hij er echt mooi uit, en in het echt zag hij er altijd ook netjes uit!
Toch vind ik het jammer, was altijd een erg mooie auto! Denk dat bouman wel een traantje zou laten :ph34r:

Maar goed, zoals je al zegt is hij niet echt netjes meer, dus succes ! en ik zoek nog een achterlicht sensor! haha

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
@Mitchell, die motorkap is zeker mooi. Past wel een beetje er bij. Veel compacter zal hij als het goed is niet worden. Aan het eind natuurlijk wel, maar ik hoop heb zeker een seizoen of 6/7 heel te houden. Zonde van al het werk om het gelijk kort te rijden.

Zo heel erg netjes is/was hij nou ook weer niet. Zit eigelijk behoorlijk wat werk aan. Komt wel goed. Wat zonde betreft valt het wel mee. Het zal de eerste 106.nl crosser worden. hahaha. Weer eens wat anders. :)

Plak dan wel een aantal 106.nl Stickers:p

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Komt goed. ;)

Zal ze als het zo ver is wel bestellen. Ik denk dat er zowiezo een grote op komt. Dan moet het helemaal goed komen.:)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Kreeg net een berichtje over wat er met de auto gaat gebeuren.
Jammer natturlijk want was een mooie auto.

Want betreft het commentaar, iedereen van de club weet wel beter dan op deze "beschuldiging" in te gaan. Onderhoudshistorie erbij, volledig dagboek op 106.nl

Zou het mischien het petjesgehalte zijn wat de GTi om zeep heeft geholpen?

Trouwens @ racekees, wil je de slotboutsleutel?

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
@bouman, je hebt een PM. :)

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
"petjes gehalte" :cry: hahaha. Mischien ook wel een beetje waar..

Ik had idd ook de indruk dat het altijd een nette gti was. Ik kwam er pas achter dat het jouw oude GTI was toen ik was wezen kijken. Hij is er idd een behoorlijk eind op achteruit gegaan. Ik weet niet door wie of wat, dus daar hou ik me buiten.

Als je die sleutel hebt, graag. Hoe kan ik het weer origineel maken?

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
@bouman, je hebt een PM. :)

Ik zie niks :static:

Maar hierboven staat ook al een berichtje :)

Ja, was er ook netjes op. Elke auto kan gebreken vertonen na aanschaf, maar deze klachten had ik niet tijdens mijn bezit.

Zitten de slotbouten er nog op? Of zijn die eraf gehaald?

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Is niet helemaal goed gegaan vanaf mijn kant denk ik...

Ik denk dat hij er nog op zit. Er zitten 3 bouten op, en een draadeind, met een moer.

Dat risico loop je altijd met een gebruikte auto. Het is altijd wat. Heb een behoorlijke waslijst met dingen die gedaan moeten worden. Komt wel goed.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Toch maar Bilstein B6 dempers voor de achterzijde van mijn auto gekocht en een K&N gen2 sportfilter. Helaas levertijd van 2-3 weken, want het moet uit Amerika komen.. :ph34r:

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Een alu-tenkdop ,zoals hij op marktplaats stond xD

Nu ff wachten tot me auto thuis is, heb ff dagje met me pa geruild. Maar denk toch niet dat t mooi gaat staan, dat aluminium met al mijn zwart :(
Maja ff afwachten...

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Dan spuit je hem zwart? :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Lijkt me eigenlijk een beetje zonde van die dop, denk dat ik hem dan in de verkoop gooi. Zijn vast veel lefhebbers voor. Of misschien ruilen tegen een lelijke en die spuiten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan