Wat heb jij gekocht deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Ik ben een enorme Apple fanboy, maar de iPhone kan mij gestolen worden. Heb een Galaxy S2 en Android bevalt mij prima. Voor het andere tikwerk heb ik toch het liefst een 27" iMac voor m'n neus :)

Trouwens, soort van gekocht: wintersport voor eind januari geboekt. Flaine (Frankrijk) deze keer, aangezien ik nu wel eens wat meer funpark en offpiste wil.

Waarderingsscore
94
Waarom ik een hekel heb aan Apple:

- Belachelijk hoge prijzen voor wat je krijgt; zijn veel goedkopere alternatieven die net zo goed zijn (2500 euro voor een Macbook Pro, terwijl een Dell Alienware van 700 euro net zo goed is; 600 euro voor een mobiele telefoon terwijl een HTC Desire HD als voorbeeld net zo goed is; Apple TV terwijl een andere settopbox net zo goed is en ook stukken goedkoper is)
- Patenten oorlog waarin Apple denkt dat alles van hun gepatenteerd is. Kijk maar naar de zaak met Samsung...
- Persoonlijk vind ik de user interface van iOS en Mac gewoonweg bagger; maar dat is dus puur persoonlijk. Windows is ook niet alles maar vind het wel fijner werken.

Laatst bewerkt:

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Apple is duur ja, maar de beeldschermen zijn geweldig. Er is niks wat ook maar in de buurt komt van een iMac. Ook een mbp is zo ontzettend veel mooier dan welke Alienware dan ook. Maar goed, dat ligt er dan ook maar net aan waar je zo'n ding voor koopt.

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Apple's zijn tegenwoordig voor mensen die graag veel meer geld uitgeven voor dezelfde hardware in een mooi doosje. En dat dan ook nog eens graag aan iedereen willen laten zien.

Waarderingsscore
0
Owjee, toch geen Apple vs de rest oorlog...
Ok, het Apple spul iets duurder en ik heb zelf maar 1 Apple apparaat en dat is te IPhone 3GS. Daarnaast heb ik overigens ook een Galaxy SII.

De IPhone is een prachtig apparaat. Alles werkt, nooit problemen gehad. De Galaxy SII eveneens een prachtig apparaat, ook hier werkt alles. Natuurlijk is het wat mooier dan de 3GS, maar we zijn ook 2 jaar verder.
Hoewel beide telefoons veel meer kunnen dan alleen bellen en sms'en en heel erg op elkaar lijken zijn er ook wel wat verschillen. In mijn ogen is niet een van de twee echt beter. Ze zijn allebei heel erg goed met wat kleine verschillen. Het is maar net wat je prettiger vindt.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Verse vloermatjes + origineel luchtfilter en een setje winterbanden met 14" Fox velgen voor zacht prijsje.
Ook nog nieuw telefoon abo met HTC Evo 3D.

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
- Heel veel verf.
- afplaktape
- verfrollers
- afplakfolie

En ook nog een appartement voor m'n moeder gekocht. :)

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Nieuwe laptop. In het nieuwe appatement heb ik geen ruimte meer voor m'n computer.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Zaterdag, 2 velgenbomen bij de action voor 8 euro per stuk ofzo

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Je snapt hem niet. Hij bedoelt vet of ook wel cool of stoer...

Even goed lezen alvorens te oordelen.

Waarderingsscore
1
Fase 2 XS 1.4
Ik had het al in het slowchat topic gemeld.

Een 44 ampère accu.
Wielkast voor rechtsvoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan