Wat heb jij gekocht (deel 20)

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
iphone is n meer gesloten systeem je kunt er zeg maar minder mee als met android als je echt wilt gaan tweaken of bijvoorbeel custom roms wil draaien daarom ben ik android fan haha

Waarderingsscore
0
Fase 2 Roland Garros 1.4
Ik ben geen fan van Android maar mijn Sony is niet kapot tekrijgen haha. Zou graag overstappen naar Apple als ze een telefoon maken die ik kan laten vallen (dat gaad helaas gegarandeerd gebeuren.) :p

Waarderingsscore
0
Fase 2 Roland Garros 1.4
Dat is inderdaad een helemooie telefoon. Maar zoek meer robuustheid als spec. maar wel veel geheugen :p

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Ik heb hiervoor een Sony Xperia Z gehad, ook prima hoor. En waterdicht robuust. Maar ook die dingen zijn kapot te krijgen, na 2 jaar trouwe dienst begint de achterkant los te raken helaas.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Roland Garros 1.4
Mij experia l (niet waterdicht) heeft een paar keer goed gezwommen maar begind nu software matig
Te falen: geheugen vol met minimale media en valt regelmatig uit maar de hardware is niet kapot te krijgen de camera is 2 keer compleet gevuld met water geweest maar doed het nog goed.

Meschien een keer opniew instellen andes een niewkopen ofiets haha denk wel dat het dan een waterdichte word denk dat dat de orzaak is vam het regelmatig uitvallen

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Ik heb de telefoon al 2 jaar, maar tussentijds is hij 1 x binnen de verzekering teruggegaan naar Sony en daar is hij volledig refurbished. Dus de IMEI is 2 jaar oud, fysieke toestel is 1 jaar oud. Snapte :p

Waarderingsscore
0
Fase 2 Roland Garros 1.4
Aaahzo op die fiets

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.616v
Nieuwe distributieriem ( was bekend dat die voor het laatst vervangen is bij 120.000 en heb nu 240.000 op de teller staan :rolleyes: ), multiriem, bougies, olie + oliefilter, en door een ongelukje tijdens de reparatie ( krik die de motor omhooghield was 's nachts naar beneden gezakt en daardoor is de dynamo langs de radiateur gegaan en is daar wat afgebroken... :unsure: ) nu ook nog een nieuwe radiateur. :p

Maar ben wel gezegend met een oud-peugeot monteur als buurman! :worshippy:

Waarderingsscore
0
Fase 2 Accent 1.1
maar je hebt het wat slechter getroffen met je krik, ik mag aannemen dat hij nu op de oud ijzerbult ligt?:whistling:

Nieuwe distributieriem ( was bekend dat die voor het laatst vervangen is bij 120.000 en heb nu 240.000 op de teller staan :rolleyes: ), multiriem, bougies, olie + oliefilter, en door een ongelukje tijdens de reparatie ( krik die de motor omhooghield was 's nachts naar beneden gezakt en daardoor is de dynamo langs de radiateur gegaan en is daar wat afgebroken... :unsure: ) nu ook nog een nieuwe radiateur. :p

Maar ben wel gezegend met een oud-peugeot monteur als buurman! :worshippy:

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Een 106

Bovenaan