Wie Is Bas?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Bedankt voor mn nieuwe achtergrondplaatje:)

Zo die bak ziet er lekker uit! Succes verder, gaaf project!

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Veeeet! Kicke foto's! Die bak is met het nodige geweld verrot gegaan zo te zien :) Succes met de ombouw en hou ons vooral op de hoogte :bye:

Waarderingsscore
0
Hoi bas erg mooie en snelle 106 :) maar ik heb een vraagje hoe bevallen jou die falken banden '' de ze912 banden'' ?

Ik weet dat het meschien moeilijk te vergelijken is met een stnd gti kwa rij eigenschappen , maar ben je er erg te vreden over op jou auto kwa grip , droog , nat weer :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 XR 1.4
Nette bak! Die banden zulle wel snel op gaan:p
Blij dat ik jou niet ben tegengekomen op die dijk waar jij aan het schuren was:p

Maar dan nog RESPECT man!:worshippy:

Waarderingsscore
0
@ Kevin,

Deze banden bevallen uitstekend!
Voor een normale straatband heeft deze zover bekend het zachtste compound, en gedraagt zich ook in de regen uitzonderlijk goed.
Met warm weer plakken de banden zo aan de straat dat je gewoon de steentjes in je wielkast hoort slaan:)

Grip is dus zeer goed te noemen, en het is de stilste performance band die op de markt is.

Bas

Waarderingsscore
0
Heb bijna alle onderdelen binnen die benodigd zijn om er een BE bak in te hangen, dus wordt aan gewerkt. Plus al het andere wat nog moet gebeuren;)

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Mooi, want het is wel lang wachten op het volgende filmpje :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Wow, wat een gaaf project, en wat wil ik dan ding graag eens in actie zien!

Sprintje met ray, battle of the turbo's? :D

Paul

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Ik zet m'n geld op Bas. En veel ook, aangezien dat een gelopen race zou zijn :cry:

Waarderingsscore
0
Allemachtig, wat een monster.. Het eerste filmpje zorgde voor een hoop kippenvel en een big smile. Verder ongelovelijk gaaf project en ben benieuwt naar je nieuwe bak.
Suc6 gewenst verder!

Groeten,
Mathijs

Waarderingsscore
0
Ha. Op dit moment gaat mijn auto toch harder :cry:

Ik zou maar niet zo zeker van je zaak zijn.
Ik mis dan wel de 3e versnelling maar ik weet zeker als ik van de 2 naar de 4 schakel je me nog steeds niet kunt bijbenen:p

Dus als het echt moet gaat de mijne ook nu nog steeds harder;)

Dus ik zet ook al mijn geld in op mezelf_o/

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Ik zou maar niet zo zeker van je zaak zijn.
Ik mis dan wel de 3e versnelling maar ik weet zeker als ik van de 2 naar de 4 schakel je me nog steeds niet kunt bijbenen:p

Dus als het echt moet gaat de mijne ook nu nog steeds harder;)

Dus ik zet ook al mijn geld in op mezelf_o/

Hoogmoed, komt voor den val ;)

We organiseren gewoon een sprintje van 200 meter, dan mis je die 3 wel denk ik :ph34r:

Waarderingsscore
0
Haha, en als het sprintdagje dan is aangekomen staat hij daar stiekem toch met een nieuwe bak.. Whoeesjj!:p

Waarderingsscore
0
Nieuwe bak komt er binnenkort onder. Heb alle benodigde ombouwdelen voor een BE4/5 bak in huis:nice:

Heb ook een paar mooie lichtgewicht glasfiber kuipstoelen in bezit welke er ook in gaan komen. Moet alleen daar nog een onderstelletje voor hebben.
Dan nog ergens een oliekoeler kwijt zien te raken, en een extra koelvin.

Als alles gereed is dan ga ik nog wat dingen aanpassen om de motor op E85 brandstof te laten lopen, en dan maar eens de rollenbank op om alles opnieuw af te stellen op E85.
Ik heb nu op 1,2 bar 321 PK.
Ik verwacht dat ik dit vermogen straks op zo'n 1 bar al ga bereiken en met een uitlaatgastemperatuur die zo'n 100 graden lager zal zijn.
Is natuurlijk voor de thermische belasting een stuk gunstiger.
Tevens een software upgrade van de computer, waarmee in gear booscontrol mogelijk is (per versnelling een eigen boostmap) een zeer uitgebreide launchcontrol, en een nauwkeurigheid qua afstelling die superieur is.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Ben benieuwd, en dan snel een nieuw filmpje. Daar zitten we denk ik allemaal op te wachten! :D

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Hee, die upgrade wou ik ook nog :)

Pieter vroeg mij een tijdje geleden nog of ik niet een E85 mapje wou. Even gekeken, en in Drenthe is maarliefst 1 tankstation dat ethanol schenkt, en dat was zo'n 80 km hier vandaan... ik vind het voorlopig dus nog niet echt nuttig voor gebruik op de openbare weg :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan