Wielkast Verbreders

H

Hoeman

Gast
wilde vragen of iemand wist of die wielkastverbreders die op de 106sjes zitten, eraf gehaald kunnen worden .. dus dat ik het op mijn 1.5 dsl zet ..

B

bstrijbosch

Gast
waarschijnlijk zitten de verbreders gekit op andere auto's en er zitten pinnetjes aan die in gaten vallen die in het originele spatbord zitten (moet je zelf boren)

als je ze van een andere auto af haald dan is de kans groot dat deze pinnetjes afbreken. dit is op zich niet zo'n heel probleem. maar als je ze dan op een andere auto wilt zetten dan moet je heel veel kit gebruiken om ze vast te zetten. de kans is dan groot dat je ze een keer verliest.

ik heb ze bij mij er ook aan willen maken maar dat paste bij mij niet, ik moest een stukje uit het achterspatbord slijpen en daar had ik geen zin in

http://img475.imageshack.us/img475/9050/afb007wv9.jpg

zo kwam het er bij uit te zien als ik ze er voor hield.

maar als je het door iemand laat doen die er verstand van heeft en het vaker heeft gedaan dan moet het op zich wel lukken

groete bart

Waarderingsscore
0
Het is allemaal wel mogelijk hoor. Maar het is wel een beetje werk inderdaad. Het stukje wielkastrand moet je wegslijpen, anders ziet het er nog niet uit. Het klopt ook dat doorgaans de pinnetjes afbreken, maar als je een beetje goed zoekt zal je ze vast wel vinden waar ze nog geheel of deels intact zijn. Anders wordt het kitwerk. Als je goede type kit gebruikt zullen ze er echt noet af vallen hoor.

Bij mijn eerste 106 had ik dit ook laten doen, en daar is ook bij een paar verbreders gebruik gemaakt van kit. Ze zaten strak (zoniet nog strakker dan origineel) tegen de auto aan.

Groetjes Stefan

Bovenaan