Woofer bekisting

Waarderingsscore
0
Fase 2 XS 1.4
Ik heb nu een jbl woofer cs1204. Alleen wil ik van die kist af. omdat je eigelijk weinig ruimte in de kofferbak hebt. en het niet netjes vind zo'n kist in het midden
Wie o Wie weet er een leuke oplossing

Waarderingsscore
0
hoedenplank gaat stuiteren, maakt het geluid ook nie veel mooier ;) als het goed is kan je de kist loshalen, misschien een kleiner kistje maken(of laten maken) waardoor je minder ruimte kwijt bent? kan me niet voorstellen dat je je woofer ergens anders kwijt kunt als in de kofferbak..

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Als je 'm in het midden niet netjes vindt, dan kun je hem toch gewoon helemaal links of helemaal rechts leggen? Stuk praktischer ook voor wat betreft het ruimtegebruik.

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
alles is zelf te maken ... alleen moet je weten hoeveel liter die moet worden en even alles goed berekenen.
alleen word het met jou woofer wel een stuk moeilijker om dat die een stuk dieper is als de woofer van soundstream.
dat is namelijk een speciale platte woofer.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Laat mij maar eens weten wat je wilt.. Ik kan best wel wat voor je betekenen.. En als je het leuk vind kan je ook eens bij mij komen kijken.. Ik bouw altijd zelf, ben timmerman en verrekte handig:D En ik ben ook met hulp van wat anderen uiteindelijk best wel wegwijs in de liters edc..!

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Dat is het nadeel van een sub, dat die gewoon altijd ruimte nodig heeft.. Of je moet op zoek gaan naar een free-air sub, maar dit is of heeeeeeeeel duur, of heeeeeeeeel slecht...!

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Een free-air woofer bestaat niet. Ook al zegt een fabrikant van wel, die dingen zijn gewoon ruk!

Om even terug te komen op de woofer van de TS. Deze woofers zijn ook geleverd in een standaard gesloten kistje. Daar speelt hij ook prima in;)

Ik heb geen idee waar je woont, maar zo'n kistje heb ik nog wel staan;)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.616v
ik heb nog 1 liggen
zit een rond gat in en een rechthoekig gat voor de versterker.
de kist vult de hele bodem op en komt niet hoger dan de rand waar het slot op zit.

Bovenaan