xenon kleur

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
beste leden!

ik heb me rot gezocht op het forum naar een uitleg over welke kleur xenon je mag voeren.

ik zou graag de 12000k xenon willen hebben of de 10000k

maar is dat wel legaal?:O

pi_06.gif

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Meestal word 6000k en 8000k veel geleverd. Dus als je die gebruikt zal je het minste problemen krijgen.
Als je het echt zeker wilt moet je eens informatie bij de politie vragen wat wel en wat niet mag

Waarderingsscore
0
Fase 1 Rallye 1.3
Ik heb zelf 4300k 50wat gehad en daarvoor 8000k, maar dat was meer blauw. 4300k was echt wit en ben er helemaal van te spreken!

Volgens de APK was dit perfect! blauwe kleur doen ze al moeilijk zei de apkkeurmeester

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
oke oke, en weet je toevallig ook of je gele xenon mag hebben (als dat bestaat :eek:)....
want die gele halogeen lampen vind ik ook wel netjes namelijk, alleen die schijnen niet lkkr door mn fk angelseyes heen.
zoiezo ben ik niet te spreken over de licht opbrengst van de angel eyes icm. de "normale" halogeen lampjes

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
12000k verboden? kut. heb ik serieus net besteld.. wel gewoon bij officiele dealer hier in de buurt.. die zei er niets over dat het niet mocht..

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
12000k verboden? kut. heb ik serieus net besteld.. wel gewoon bij officiele dealer hier in de buurt.. die zei er niets over dat het niet mocht..

Helaas wel oom agent geeft je er nog een mooi geel bonnetje voor ook helaas:thumbdown: maar goed hoop voor je dat de koop nog ongedaan kan worden gemaakt

Zou ook gelijk ff een vriendelijk babbeltje maken met die vent waar je ze gekocht hebt normaal zeggen ze wel dat ze officieel verboden zijn

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Tja ik vind het te mooi om af te zeggen, dus ga het risico lopen. Misschien ben ik na een boete wel meteen genezen. Kan dan nog altijd andere peertjes erin zetten van bv. 6000k..

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
6000 en 8000k mag wel.

Het is meende ik ook APK afkeur

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Als je het zeker weten wilt moet je even bij een apk meester.

Denk persoonlijk dat het geen afkeur is omdat geel wel meer op de weg ziet

Bovenaan