Frustratietopic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
Ik word helemaal gek van het gepiep van de achteras of dergelijke. Hij doet het niet de heletijd dus erg irirtant om te kijken waar het vanaf komt. En mijn druklager is kapot. En de uitlaat is lek

De week begint weer goed :cry:

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Er staad een lelijk bord bij ons in de tuin. :(

Het zal er wel aan te komen. Klote regering. Klote banken. Weer een veehouder naar de klote geholpen.

Hebben ze nou hun zin. Weer een boer(derij) minder. Lang leve de import denken ze zeker. :mad:

Iemand nog geintereseerd in een boerderij met 1 hectare erf, en 20 hectare weiland? :(

Daar gaat je levenswerk. Correctie, het levenswerk van 5 generatie's! :(

Laatst bewerkt:

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Oei, das wel heel erg klote... Kan me goed voorstellen dat dat een verschrikkelijk moeilijke keus is geweest. Succes!

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Het is idd een zeer zware beslissing. Zeker als je er eerst nog hoop in had, en dacht door te kunnen gaan zodat m'n broer toch nog m'n vader op kon volgen. Het deed wel goed zeer toen ik vanmiddag thuis kwam vanuit m'n werk en het bord in de tuin zag staan. :(

Zo wordt je levenswerk waar je met hard, ziel en zaligheid aan gewerkt hebt in een keer weggevaagt. M'n broer zou de 6e generatie zijn geweest. Het meest moeilijke komt nog. Alles verkopen. Wat een gekloot is dat met al dat geregel. De notaris, de makelaar, belasting, fiskus, enzov...

Het meeste zeer doet het nog omdat het de trots van m'n vader (die in 2005 plotseling is overleden) was. Hij had het zo mooi gevonden als we het door hadden kunnen zetten.

Ben je niet depri, dan wordt je het er wel van. :(

Armand_arrie

@bagged106
Waarderingsscore
349
Fase 2 XS 1.4
Ja man, Sterkte ermee.

In mijn oude dorp gebeurd zijn vergelijkbare verhalen. De boeren moeten allemaal weg ten behoeve van een natuurgebied.
Boerderijen en het land dat al 150 jaar in de familie zit moeten nu verkocht worden.
Echt heel erg om die dingen te horen!

Waarderingsscore
1
Fase 2 XS 1.4
Sterkte Leo.

Mijn frustratie:
Afgesloten van internet door Ziggo, we zouden te vaak een verzoek indienen om op hun DHCP server te komen.
Nou na een hoop gebel eindelijk erachter waardoor. Nu nog geen internet, maar wel een oplossing die door internet te doen is. Lang leve Ziggo en hun klantenservice.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
@ racekees. Nou lekkerdan... Sterkte ermee iig!

@ Gideon. Ik heb nu zelf sinds ik hier woon ziggo, en echt nog nooit problemen mee gehad. Mijn vader heeft t al ruim voordat t ziggo was (@home) en in t begin (@home tijdperk) was er heel af en toe wel eens wat, maar sinds t ziggo is eigenlijk niets meer. En zo ken ik er nog wel een aantal meer. Dus valt dat opzich wel mee hoor ;)

Waarderingsscore
0
Ziggo is wat mij betreft gewoon prima. Er wordt heel veel over geklaagd en een hoop onterecht denk ik. Als je Ziggo aansluiting werkt is het gewoon prima. Echter wijzigingen aanbrengen buiten het standaard boekje vinden ze nogal lastig.
Bij het aanvragen van Ziggo vroeg ik of ik wat dingen over kon laten zetten van account ouders naar eigen account. Dit was allemaal geen probleem... bij aanschaf. Toen ik Ziggo eenmaal had bleek het email adres niet van account A naar B te kunnen en ook het omzetten van de smartcard van van de tv van het ene naar het andere account omzetten bleek hogere wiskunde. Dit laatste is gelukt na een hoop gebel en gezeik, maar had achteraf net zo goed een nieuwe kunnen kopen... Emailadres is niet het meest boeiende, maar zeg dan niet bij het afsluiten dat het wel kan...

Ziggo was hier eerst erg traag, sites laadde niet enz. Dit bleek door de vuurmuur van de router te komen en alles werkt nu naar behoren. Zodra het allemaal draait is Ziggo wat mij betreft gewoon prima. Ik heb internet Z1 ofzo, de meest trage, maar ik game niet online, dus voor mij is het prima.

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.68v
Alweer voor niets naar school gefietst... Als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel.

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.68v
Hier hetzelfde probleem, alleen dan met SolidWorks. Moet er straks ook nog een tentamen mee doen...

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Krijg toch de t*ring. Ik denk van de week laat ik dit weekend eens mijn winter velgen omgooien zodat ik mijn 16'' OZtjes niet verpruts. Knal ik vrijdag avond nog even over een steen of iets dergelijks heen:S. Resultaat; velg aardig beschadigd en band stuk. Iemand een goed adres voor mijn velg te laten herstellen?

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
velgen.nl
velgaslnieuw.nl

Ze zijn niet erg creatief met url's, dus je zult er vast nog wel een paar kunnen vinden als je er even voor gaat zitten.

Edit: Ik zou bijna mijn frustratie vergeten. Gisteren mijn vaste taxi terug gekregen van de spuiter na een pirouette van mijn collega. Schiet er opeens een C3 uit een parkeervak. Ik kon nergens heen en rij ze de hele achterkant van dat autootje af. Helaas kan de taxi na het weekend ook weer terug naar de spuiter. De lak was nog niet eens helemaal hard.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Frustratie, gedonder met een aankoop op ebay, hij wil niet leveren!

Voor tips graag in mijn topic

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Gewoon een geschil openen. Als hij dan niet kan bewijzen dat hij het heeft verstuurd krijg je als de termijn verstreken is je geld terug.

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Ik weet dat Buell herrie maakt....
Maar hij maakte mij nu iets té veel herrie.
Net na een klein test ritje, maar eens even aandachtig gekeken en wat zie ik....
De header is precies voor de flens rondom gescheurd, kan hem voor de cilinderingang precies op en neer/heen en weer bewegen.... Dus klote...
Nu heb ik al een nieuwe 2e handse gevonden dus da's weer 'Tjonge wat ben ik blij'...
Nou alleen nog eronder...

Cor :hat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan