Frustratietopic deel 10

Waarderingsscore
0
Al meerdere malen gedaan, en iedere keer wordt er gezegd dat ik bij de volgende levering zou zitten

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
1 ding is zeker: annie is niet online! :D

maar ik lees alles wel :p, en btw de deegroller en de keuken zijn verleden tijd... en van een ketting weet ik niks af

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
ik zal het ook niet bekennen :p, wat is het toch koud savonds :(

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
heb nu best een drukke baan :blush: ook de reden dat ik niet veel te vinden ben op het forum :( maar probeer altijd wel tijd vrij te maken voor hierzo

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Ik wordt echt helemaal strontziek van die olie onder de kap... Vanmorgen vlamnieuwe oliepeilstok opgehaald die echt 100% afsluit.. Stukje karren en weer overal olie...

Weet iemand of er olieleidingen buiten het blok om lopen? ZOdra ik maandag APK heb trek ik de kop ervanaf.. wordt er echt niet goed van :(

EDIT: Of een gescheurde kop? Ik heb werkelijk geen idee, ik weet wel dat ik z.s.m. na APK de boel los ga trekken..

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 1 Green 1.1
Volgens mij hoort het nergens te kunnen lekken als je peilstok er goed op zit..
Maar als het echt overal zit dan wordt het er dus ergens onder druk uitgespuugd of niet?

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Het is een raadsel inderdaad. Uit de peilstok komt het niet en uit de carterontluchtingsbuis ook niet. Ik zit er sterk aan te denken om een LED-looplamp erin te tapen en dan een oude camera onder de kap te zetten en dan te gaan karren.. Ik weet het anders ook niet meer.

Wesley zei al dat ik de voorkant op poten kon zetten en dan 1 iemand kan laten 'rijden' en de ander kon bezichtigen wat er gebeurd.

Ik heb zelf een sterk vermoeden dat er 1 oliekanaal o.i.d. gescheurd is of iets in de richting, kleppendeksel is niet krom (laatst nagemeten), koppaking zou kunnen. Maar hij laat echt veel olie achter, ook al is het na kleine ritjes..

Het liefst trek ik de kop er zo lang mogelijk niet af, maar dat is waarschijnlijk wel de optie die meteen de meeste duidelijkheid geeft.

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Ja heur. De middag voordat ik nog even naar de sneeuw ga, krijg ik een dikke migraine-aanval. Daa-haag, weekend :bye:

Waarderingsscore
0
GTi 1.616v
Balen Ray, maar dan kan je zondag wel naar automaxx! :p

Nee, echt klote dat. Succes ermee!

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Ik denk dat ik zondag wel even kom kijken ja. Moet eerst de F1 nog even gaan kijken.

Waarderingsscore
0
GTi 1.616v
:nice: Dan kun je zelfs de fiets pakken. En dan bedoel ik diegene met de trappers. :p

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.68v
xenon gemonteerd maar lamp knippert lichtjes dus binnenkort maar eens even kijken wat er kapot/niet goed is heb het setje 2e hands van tontje

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.68v
Ja daar zat ik ookal aan te denken hij werk wel gewoon alleen knippert lichtjes maja heb al 2 andere geregeld om te testen

Waarderingsscore
0
GTi 1.616v
De tering. Kom ik net thuis, geen parkeerplek op het hofje, een heleboel auto's die er niet horen en zelfs niet mogen staan. Nou ja, dan maar langs de straat parkeren. Rijd ik verdomme met mn velg langs de stoep en zit nu op de halve velg schade!!! :( Ik was wel van plan om de velgen nog wat op te knappen, vanwege door de vorige eigenaar gereden minimale schade, maar dit is toch echt zo kut. Hier baal ik echt van, fuckers die texas-gangers. :mad:

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
aaaaaaahhhhhhhhhhhh

Bovenaan