Frustratietopic deel 10

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Als je dat dus zo bekijkt Dennuuus dan is de Iphone slimmer dan de aygo ;)

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Ik had die van de snelle leeuw een paar dagen gehad vorig jaar zomer, maar dat viel niks tegen. Ik had van te voren het zelfde idee over de auto, maar dat viel heel erg mee. Dat ding is ook niet standaart, maar dat terzijde. Echt snappend komt het niet van z'n plek nee.

Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Merk er anders verdomd weinig van.. Koude handen op de fiets zonet..! Dan doen ze zo lkkr zeer als in huis het bloed weer in je vingers trekt.. :cry: Mag van mij wel snel weer graad of 15 worden, warm genoeg.. :)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Conrad,

Heb ik is gehad toen ik op m'n ( ja lees goed ) Spartamet zat .. denk 15 km door de kou hee, handschoenen vergeten, Pff wat deed dat zeer :p

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Ja, dat is natuurlijk de compleet tegenovergestelde hoek van Nederland :cry:

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Hier sneeuwde het vanmorgen ook. <<

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Ik wou zeggen dat het vandaag 15graden zon was hier in Boedapest.. Maar als het morgen 1 graad. Met sneeuw wordt houd ik mijn mond...

Waarderingsscore
2
Hele dag hier al droog.. Wel koud.. Bijna de hele dag -1 gehad. tot aan 4 uur werd het 0 graden. Is nu 1.. En zal straks wel weer afkoelen..

Waarderingsscore
0
Fase 1 XN 1.0
.... alweer een gedeelte uitlaat lek
pas de kat tot aan de demoper vervangen 2 week gelden vorige week de remmen en naaf er onder gekregen en nu ook nog s de voorpijp lek compleet doorgescheurd .... depresief wordt arm

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Het begint er op te lijken dat er iedere week wel iets sneuvelt aan jouw auto!
Als je dat een jaartje volhoudt heb je een nieuwe 106 !:lol:

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.68v
Dat ik vandaag onderweg na heaven ons wheels 3 keer me auto heb gewassen! Bah bah bah wat een natte klote sneeuw bah!

Waarderingsscore
0
GTi 1.616v
3x vandaag? Kon je niet beter 1 keer op het eind?

Bovenaan