- Waarderingsscore
- 0
- Fase 2 Accent 1.0
Vorige week radiotor vervangen van 106. Daarvoor was er al paar dagen het probleem met niet willen starten. Als motor koud is start start ding eigenlijk vrij snel. Gisteren ook weer starten lopen. Ronde gereden, stationair laten lopen tot fan aansloeg en daarna nog koelvloeistof gecontroleerd of nu alles dicht zit.
Toen weer proberen te starten. Niks nada noppes. Pas na lang doorstarten en gas onderin of pompen lijkt hij aan te slaan. Ook ruik ik benzinelucht. Normaal lukt het wel op deze manier en kan ik er mee rijden. Echter mijn vriendin rijd er het meest in en die krijgt het niet voor elkaar. Is ook geen doen zo.
Tot op heden heb ik temperatuursensor vervangen, nieuwe bougies, stappenmotor doet zijn werk als hij eenmaal loopt.
Zou het de krukkenassensor kunnen zijn?
Toen weer proberen te starten. Niks nada noppes. Pas na lang doorstarten en gas onderin of pompen lijkt hij aan te slaan. Ook ruik ik benzinelucht. Normaal lukt het wel op deze manier en kan ik er mee rijden. Echter mijn vriendin rijd er het meest in en die krijgt het niet voor elkaar. Is ook geen doen zo.
Tot op heden heb ik temperatuursensor vervangen, nieuwe bougies, stappenmotor doet zijn werk als hij eenmaal loopt.
Zou het de krukkenassensor kunnen zijn?