- Waarderingsscore
- 28
- Fase 2 XS 1.4
Nou bij deze het dagboek van mijn (nieuwe) Peugeot 106.
Na een tijdje rond de hebben gekeken heb ik toch besloten om een 1.4 te halen, ik was al aan het kijken naar een andere auto omdat ik deze toch iets minder vermogen vindt hebben. Een 1.4 heeft net dat kleine beetje meer pit. Ik heb deze auto opgehaald in Brabant, woon zelf in Drenthe ( Meppel) Was een leuk tochtje, samen met een maatje van mij in zijn Peugeot 108 hebben we hem opgehaald.
wel mankeerd het ene en het andere:
Motorisch tip top alleen visuele mankementen!
- Linker verstralers kapot rechter doet het ook niet.
- Op het dak is de lak eraf/ versleten
- Zelfde geld voor de spoiler.
- Stuur versleten
- Bestuurders stoel is de bekleding eraf.
- Schakelpook verdomd veel spelling ( Heb al short shifter besteld)
Voor de rest ga ik de zwarte hemel inbouwen en de ramen weer tinten ( hoop dta het deze x wel goed gaat)
Hier een paar foto’s
Ook heb ik al JBL boxjes die ik voorin ga zetten, de huidige die erin zitten zijn nog origineel ( denk ik )
Na een tijdje rond de hebben gekeken heb ik toch besloten om een 1.4 te halen, ik was al aan het kijken naar een andere auto omdat ik deze toch iets minder vermogen vindt hebben. Een 1.4 heeft net dat kleine beetje meer pit. Ik heb deze auto opgehaald in Brabant, woon zelf in Drenthe ( Meppel) Was een leuk tochtje, samen met een maatje van mij in zijn Peugeot 108 hebben we hem opgehaald.
wel mankeerd het ene en het andere:
Motorisch tip top alleen visuele mankementen!
- Linker verstralers kapot rechter doet het ook niet.
- Op het dak is de lak eraf/ versleten
- Zelfde geld voor de spoiler.
- Stuur versleten
- Bestuurders stoel is de bekleding eraf.
- Schakelpook verdomd veel spelling ( Heb al short shifter besteld)
Voor de rest ga ik de zwarte hemel inbouwen en de ramen weer tinten ( hoop dta het deze x wel goed gaat)
Hier een paar foto’s
Ook heb ik al JBL boxjes die ik voorin ga zetten, de huidige die erin zitten zijn nog origineel ( denk ik )