Vanavond inderdaad de auto opgehaald...
In 1 woord FanFuckingTastsich!!!!!

Dit is iets wat ik echt veel eerder had moeten doen! Het vermogen in zo'n kleine auto is echt heel gaaf!
Michel (RallyeTAZ) was er toevallig ook, zijn auto stond er voor de APK, en heeft even een stukje meegereden.
Ik heb de hele weg naar Den Haag met 1 grote glimlach gereden. De snelweg is natuurlijk niet zo spannend. Ik ben vanaf Zoetermeer daarom ook een stuk binnendoor gaan rijden en het accelereren is zoooooooooow verslavend. Het geluid van de airbox is zoooooooooow verslavend. De uitlaat "knalt" soms nog weleens. Het geluid dat er uit komt is echt knetterhard! Of ik echt de kat en de middendemper eruit ga halen betwijfel ik daarom nog een beetje. Denk niet dat de buren er heel blij van gaan worden als ik 's nachts de straat in kom rijden.
Niet alleen het accelereren gaat als een gek ook het remmen gaat zoooooooooow ontzettend hard. De 307 2.0 HDi remmen zijn echt geweldig. Ik had met Michel in de auto al wel het idee van sodeju dit remt behoorlijk, maarre Michel... Dat was nog niet alles

. Vind het remmen op zich nog wel een beetje "eng". Aangezien ik geen abs heb is zoveel remkracht wel even wennen, maar dat gaat wel goed komen.
Het stuurgedrag is nog een beetje "zoekerig", dit komt omdat die nog wat te hoog op z'n poten staat aan de voorkant, maar dat gaat binnenkort veranderen. Ja, dit roep ik al 1,5 jaar, maar nu gaat het echt gebeuren. Als dat gebeurd is rijdt de auto nog vele malen beter! Waarschijnlijk dan ook gelijk een veerpootbrugje erop om het af te maken.
Verder loopt de motor echt super! Stationair echt heel mooi rustig, de auto slaat ook direct aan. De temperatuurmetertjes staan blijven mooi in het midden. Ik kan niets anders zeggen dan GEWELDIG!!! Een aanrader voor iedereen die meer power in z'n 106 wil!
Ik wil Martijn en Frank (Midnight Motorsport) nogmaals bedanken voor het fantastische werk aan de auto! Alles is heel erg mooi ingebouwd. Ik heb de auto ook helemaal perfect (en gewassen

) terug gekregen. Super service!!! Ik ga hier echt heel veel plezier van hebben, Thnx!!
Hieronder nog een paar telefoonfoto's. Goede foto's volgen zodra ik m'n camera terug heb. (of als Stefan tijd heeft

).