Slowchat 15 - waar niets zinnigs wordt vermeld

Waarderingsscore
44
Fase 2 Accent 1.1
Net in een kwartiertje tijd ongeveer m'n kleppendeksel pakking vervangen, kon het niet laten om met m'n vuile klauwen een foto te nemen :p
Ik heb trouwens echt een geweldig arsenaal aan gereedschap; met een nagelschaar die ons moeder gebruikt voor haar cavia's de klem van de carterontluchting slang weer vastgezet... het werkte in elk geval.

2232

Als ik zo kijk lijkt het er wel op dat hij op tijd z'n olie ververst heeft gekregen door de jaren heen, ik was in de eerste instantie bang wat ik zou aantreffen.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
44
Fase 2 Accent 1.1
Grappig! Ik gebruik altijd een zijkniptang voor die klemmen, dat werkt ook best aardig.

Dan denk ik dat een nagelschaar nog zelfs beter werkt gezien deze iets kleiner en daardoor ook een stuk preciezer is, ik had hem in elk geval heel vlug vast daarmee.

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Het zal denk ik weinig verbazing wekken dat er speciale tangen voor die CLIC en CLIC-R klemmen bestaan?
Plaats je ook nog een foto van de cavia met zwarte olie aan zijn pootjes? ?

Waarderingsscore
44
Fase 2 Accent 1.1
Nee, het verbaast me inderdaad niks ?
Ik ben alleen lowtech en een 'arme' student dus ik gebruik andere soorten gereedschap als plaatsvervanger. Met mijn vorige keer dat ik die slang moest loshalen gebruikte ik een keukenschaar, maar dat was geen geweldig succes.

Volgens mij maakt ons moeder die schaar altijd schoon voor ze hem gebruikt, en zeker nu is dat geen overbodige luxe denk ik ?

Waarderingsscore
394
Fase 2 XR 1.4
In mijn verbeelding zie ik die cavia nu driftend door de bocht een oliespoor achterlatend :)

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Ja! zoiets! waarna oom agent hem op de bon slingert voor een milieudelict! :ROFLMAO:
Dit kan de basis zijn voor een nieuw stripverhaal! :)

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Ik zie net op het nieuws dat er een opsporingsverzoek is uitgegeven voor Cavia XSi door zowel de FIOD als de Rijksdienst Wegverkeer. :ROFLMAO:

Waarderingsscore
584
Ik voel een spontane neiging om Photoshop op te starten ?

Waarderingsscore
44
Fase 2 Accent 1.1
Ik denk dat ik de voortvluchtigen heb gevonden... Maar verwacht niet te veel van ze met deze hitte. Het is dat ik ze vandaag moet verzorgen anders had ik niet aan gedacht om met deze foto op de proppen te komen :p
2258

Waarderingsscore
394
Fase 2 XR 1.4
Ik zie net op het nieuws dat er een opsporingsverzoek is uitgegeven voor Cavia XSi door zowel de FIOD als de Rijksdienst Wegverkeer. :ROFLMAO:
volgens mij is ie richting duitsland waar ie zo hard kan als ie wil
Ik denk dat ik de voortvluchtigen heb gevonden... Maar verwacht niet te veel van ze met deze hitte. Het is dat ik ze vandaag moet verzorgen anders had ik niet aan gedacht om met deze foto op de proppen te komen :pBekijk bijlage 2258
zijn dieseltjes denk ik :-( Waar the f*ck zit xsi ???

Waarderingsscore
237
Fase 2 Rallye 1.68v
vond het ook niet direct meer terug. tot ik zocht op het woord 'gedroomd' :)
Zoeken op gedroomd, nee daar was ik niet op gekomen ? Had het topic al wel bezocht maar blijkbaar met mn neus gekeken. Toppie bedankt in ieder geval, heb de informatie inmiddels toegevoegd.

Waarderingsscore
44
Fase 2 Accent 1.1
Hè? Da ken nie, die zit weer bij ons thuis kapot te gaan in de hitte
(Daarover gesproken m'n 1.1tje begon gisteren ook nogal te blazen met deze hitte)

Bovenaan