Toch gelijk maar aan begonnen, eerst het hele systeem leeggezogen dan heb je geen geknoei en ik had de rvs toch nog niet ververst.
De nippel op de hrc ging makkelijk los met een scharnierende leidingsleutel van HBM.
Aan de wielzijde het uiteinde van de slang eerst heet gemaakt de nippel afgekoeld zodat die ook redelijk makkelijk los kwam.
De leiding wilde zoals te verwachten was er niet in zijn geheel uit dus ik heb hem na de meeste bochten vanaf de hrc doorgeknipt en de bochten zo goed mogelijk gekopieerd:
De leiding zou 160cm moeten zijn en ik had nog een stuk van 170cm/5mm liggen

Het nog niet gebogen stuk heb ik op de rol gelaten met een diameter van ca 20cm en die achter de motor uitgerold, toen hoefden alleen de laatste bochtjes onder de chassisbalk er nog in gebogen worden.
Toen de leiding op lengte was (had idd 10cm over) een flare met nippel aan het eind gemaakt met een handzaam BGS tooltje:
Ook gelijk een nieuwe slang erop en klaar is ie:
Leidingnippel op de hrc was goed bereikbaar met een kraaienpootsleutel van HBM.
Vullen, ontluchten en wat mij betreft APK klaar, het enige wat een probleem kan worden is de viergastest, die zit bij deze auto altijd net op het randje.