Tjonge Wat Ben Ik Blij Topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
Het zal vast niemand zijn via 106.nl :).

Waarderingsscore
5
GTi
Dat heb je mooi goed :)

ohh en ik heb weekend tot dinsdag.. :)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Zo hehe eindelijk me 106 weer door de keuring gekregen, eerst al gezeur over de red clear achterlichten, tijdelijk de orginele achterlichten er weer in gezet. Vervolgens liepen de achterbanden tegen de achteras aan. Nooit eerder gemerkt maar goed. Ik naar mijn banden leverancier, die heeft het gelukkig gratis aangepast. Vervolgens weer naar de garage, en toen was alles goed. Toch weer een paar middagjes van de straat, maar ben blij dat ik er nu weer vanaf ben met de mededeling dat alles technisch nog goed in orde is, maakt me toch weer goed gestemt.

Waarderingsscore
0
100% Tuning in Ahoy heeft voor mij nog een aangenaam staartje gekregen. Met een loterij van EMMA, het audiowedstrijd-gebeuren aldaar, heb ik een Clarion radio gewonnen met o.a. USB, SD en Bluetooth:

clarion-CZ309E-01.jpg

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Kijk dat is weer eens wat anders dan een petje :lol:

Waarderingsscore
0
Inderdaad; dat petje was gewoon 'leuk'. Met deze radio ben ik écht blij :) De volgende keer ga ik voor een turbo set-up o.i.d. :hat

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Ziet er sjiek uit! Maar hou ze maar eens zo sjiek :cry:

Cor

Waarderingsscore
2
Fase 2 XS 1.68v
Precies wat ik wilde zeggen... Krijg nu al nachtmerries als ik aan al die spaakjes denk!!

Cor :hat

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Velgen zijn worden gecoat :) Dus de ringen hoogglans gepolijst, en de harten met kleur en blanke coating erop.

Oom van de vrouw heeft een polijstbedrijf, mocht het dus zo zijn dat er wat smoezeligheid op komt haal ik ze zo langs de machine :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
Joepie!

Na een aantal uren sjouwen eindelijk de kelder leeg, die nog vol lag met rotzooi van de verbouwing...

Resultaat een mooi opgeruimde kelder + 2 auto's met aanhanger vol!

Minpuntje, kofferbak slot gesloopt...

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
@ bouman, je kan ze ook in huis ophangen als designspiegels! Wel snel foto's posten als ze af zijn he :)

Waarderingsscore
5
GTi
ik is blij.. nou ja dubbele gevoelens!

De 106 is verkocht. Hij gaat gelukkig wel naar een liefhebber :)

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Hopen dat hij voor dat hij hem ophaald niet eerst even je dagboek leest ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan