Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@ Bouman, je kan ze er toch ook aan een kant onder zetten. Dat scheeld de helft van het werk, en weet je gelijk hoe het eruit gaat zien. En wij natuurlijk ook.
Ikke weer blij. Uitlaat is weer gemaakt. heb alles weer recht gebogen, en nu rij ik weer zonder bijgeluiden in het rondt.
Gisteren reed ik volgas over de dreef, 90 waar je 50 mag, en toen kwam een motoragent mij tegemoet, gelijk afremmen.
En die agent trok me toch een zuur gezicht .
Is een hele leuke auto, voor zijn geld, stuurt lekker, trekt in de stad lekker op, interieur is mooi en niet cheap-ass, maar de motor...je wilt er echt niet mee inhalen want dat lukt je niet. Maar wel lekker goedkoop LPG en wegenbelasting vrij.
Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken deze cookies om jouw voorkeuren op te slaan, voor het bijhouden van statistieken, maar ook voor marketingdoeleinden (bijvoorbeeld het afstemmen van advertenties). Door op ‘Lees meer...’ te klikken, kun je meer lezen over ons gebruik van cookies in ons cookiebeleid. Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in ons cookiebeleid.