Tjonge Wat Ben Ik Blij Topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Na 2.5 uur verrekte klote heb ik mijn miniatuur 106je af..
Lachee!!

Waarderingsscore
1
Fase 2 XS 1.4
Goed gelukt man.

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Gheghe dankje, maar wat een kutklus om dat allemaal pixel voor pixel te doen..

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Dan begin ik er maar niet aan, heb ik namelijk niet het geduld voor :cry:

Waarderingsscore
1
Goed nieuws! Mijn leeuwtje was eigenlijk op 100 euro afgekeurd....

Maar omdat mijn garagehouder en de taxateur het erover eens waren, dat ik erg zuinig op de auto ben etc, is de schade op 2600 gezet. Dus niet total loss! Ze wordt op dit moment gefixt:)

Waarderingsscore
1
Fase 2 GTi 1.616v
Goed nieuws Tinus !

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Dat is zeker goed nieuws zeg!

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Inderdaad mooi om te horen Martijn :)

Al een idee van wat ze allemaal gaan doen / vervangen?

Paul

Waarderingsscore
1
Wat ze vervangen weet ik niet.. Ik denk alleen dat ik een telefoontje ga krijgen hoe ik aan die achterlichtglazen kom, want er zat een gat in de linker. Toch nog een gelukje is dat er een corrosieplekje en een lelijke stickerplek op de bumper straks weg zijn:)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
1
Fase 1 XR 1.1
Die van mij is wel een appart geval, het was een orginele dakraam, met een erin gemacgyverd ruitje, en slecht gekitte rand. Heb je een foto ervan, ondertussen ben ik zowat alles over die dingen te weten gekomen. En weet je misschien waardoor het water komt? het rubber of de rand? dit kun je te weten komen om het dak af te tapen met duck tape. zet geen tape op het lak! als je lekkage niet weg is, dan komt het door je rand, dan moet je waarschijnlijk je rand eraf halen en opnieuw kitten, er zit onder een rubberen strip, maar die heeft peugeot niet los, alleen met complete sets, maar dan ben je 300 kwijt en heb je je strip, maar ook het frame... Is het je rubber, dan moet je die gewoon vervangen. een nieuw rubber kost 55 euro.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
de les uitgestuurd, kan ik de bus mooi een uurtje eerder nemen.

WEEKEND HERE I COME!

Waarderingsscore
0
En daar ben jij blij om ? :cry:

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
ja aangezien ik anders de bus 2 uur later moest hebben. en deze docent geen orde kon houden. het is ook niet vreemd dat ie niet serieus werd genomen, als ie zegt: doordeweeks mij niet mailen tussen 18:00 en 19:00 want dan kijk ik the a-team.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
1
Fase 1 XR 1.1
ja aangezien ik anders de bus 2 uur later moest hebben. en deze docent geen orde kon houden. het is ook niet vreemd dat ie niet serieus werd genomen, als je zegt: doordeweeks mij niet mailen tussen 18:00 en 19:00 want dan kijk ik the a-team.

Leraren vatten alles zo lekker op :p, ik had 4 leraren. 1 had als hobby mustangs, aardige vent, kon tegen een grap, grapte lekker grof terug, iedereen mocht hem, en de andere 3 waren stom, konden nergens tegen en waren dus altijd de lul.

Ook toen call of duty MW2 uit kwam zegt ie doodleuk, Degene die niet morgen komen moeten mij verplicht een krat bier geven. anders schrijf ik je uit. Met andere woorden jullie hoeven niet te komen als je een krat bier geeft :static:

Ik mis school soms echt.

Waarderingsscore
5
GTi
Ik ben echt blij.. dolgelukkig zelfs :)

Na 3 jaar vrijgezel zijn, ben ik sinds vrijdag aan een relatie begonnen met een schat van een meid :) Heerlijk gevoel is dat weer zeg.. :)

EDIT :

JAH het is een meid geen dude.. :cry:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan