verkoop auto

Waarderingsscore
0
heey allemaal,

alweer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben, maar heb nu toch even jullie hulp nodig..
ik ga waarschijnlijk al heel snel de 106 namelijk weg doen..
doet me wel veel pijn in het hart, maar zoals sommige al weten ben ik in september bij de landmacht begonnen en ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding..
zit nu nog lekker in assen maar dat is nog maar 2weekjes en dan ga ik veel km maken..
omdat de 106 niet echt heel zuinig is, ben ik dus opzoek naar een diesel..

maar ik heb echt bij mijn god geen idee wat ik nou voor de 106 kan vragen..???????
de auto verkeerd echt in top staat.. ik heb hem alweer ruim 4jaar en het is starten en lopen..
hij krijgt altijd zijn beurten, vorig jaar distributieriem laten vervangen, nieuwe voorbanden.. 2maand geleden is de complete remmerij vervangen, nieuwe pijp tussen de kat en middendemper en nieuwe achterbanden.. en een apk tot 11-10-2010
er staat ook nog maar 88.000km op de teller.. en dat voor een auto uit 2002
maar ik wil natuurlijk geen dief zijn van mijn eigen portomonee, maar wil ook niemand een poot uittrekken..

nu is mijn vraag:
hebben jullie enig idee wat ik voor mijn auto kan vragen of waar ik dat eventueel kan laten uitzoeken..?????

dank jullie wel alvast..:D

Tamara

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
1
XR 1.0
ik denk dat je met de 106 zeker zo zuinig kan rijden dan met een diesel van z'n leeftijd!

Waarderingsscore
0
nou dat denk ik echt niet...
ik heb op het een auto op het oog en daarmee rij ik 1 op 25
en ik ga zo'n 1000km per week rijden..

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Misschien zie ik het over het hoofd maar ik zie niet wat voor motor er in je 106 ligt.. dat maakt nogal uit voor de prijs:p

Waarderingsscore
1
XR 1.0
de mini gaat echt geen 1 op 25 lopen.. daar zal ik je alvast mee uit de droom helpen..

als je echt in die getallen wilt gaan rijden moet je een iQ of een aygo ofzo nemen.. ik denk dat zo'n mini op 1 op 18 misschien 1 op 19 als je geluk hebt zit..

Waarderingsscore
0
ja die kmstand is idd nog steeds super.. maar hij heeft ook helemaal geen mankementen..
maar wel heel lastig..
maar had het ray idd al wel verteld..
maar niemand een idee dan wat ik ervoor moet vragen..?

Waarderingsscore
0
Ik zou op internet auto's gaan zoeken 2dehands en dan kijken wat die voor hetzelfde soort vragen.. Denk dat je rond de €6000 uitkomt met die kilometerstand en dat type! ;)

Waarderingsscore
1
XR 1.0
dan vind ik wel erg aan de positieve kant :) maar je kan het proberen.. als je 'm snel kwijt wilt zou ik hem voor minder doen..

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Ja ik denk dat een VRAAGprijs van tegen de 6000 redelijk is, en zodat je er ongeveer 5500 voor kan krijgen , eerst even kijken hoeveel reacties je krijgt. Zoveel GTI's zijn er niet met die stand. zover ik weet, en de km's bepalen veel op marktplaats vind ik

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Ik denk dat je met deze kilometerstand nog wel op € 7000,- kunt beginnen. Zoveel nette GTi's met zo "weinig" kilometers zijn er niet meer.

De meesten van de laatste twee bouwjaren die onder de € 6000,- zitten al over de 200.000 km. Dat is niet helemaal een eerlijke vergelijking.

Waarderingsscore
0
Mijn GTI met 100.000 km moest volgens de auto dealer bij hem tog snel zn 5150 op brengen. Dus waar ligt dan de grens van die kmstand 5.500 euro moet zeker tedoen zijn.

Laatst bewerkt:

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Ssssst! Ik wacht eerst de prijs af :)
Overigens ga je met die mini geen 1:25 halen...maar goed. Ik heb d'r wel interesse in, maar moet er ook even over na denken. 3 auto's is voor mij ook een beetje veel denk ik.

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
Drie kan makkelijk. Eéntje is toch van de baas neem ik aan. Dan zet je die turbo op een seizoenskenteken en rij je deze.

Bovenaan