Wat heb jij gekocht deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarderingsscore
0
Saxo 1.616v
Nieuwe auto! :D

5-jarig-14.jpg

Waarderingsscore
94
:p, ik zou ze gewoon kopen als ze nog netjes zijn :) heb je een link?
Ze moeten opnieuw gespoten worden, that's all.

Link geef ik niet omdat ze anders wellicht voor m'n neus weggekaapt worden :ph34r: Kan ze nog niet meteen ophalen omdat ik het erg druk heb, en hij volgende week op vakantie is.

Waarderingsscore
0
beetje zoekwerk op marktplaats doet wonderen :blush:

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Ik heb sinds vorig weekend Cyclone velgen onder het leeuwtje liggen. Echt super, alleen nog een paar centimeter omlaag en dan ziet het er top uit. Helemaal happy de peppie

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
net heb ik even een setje toyo proxess t1R gekocht, kosten dit keer eigenlijk wel teveel maar zoals ik nu rij kan ook niet. De banden die ik er nu onder hebben geven nogal simpel heel veel wielspin, en dat betekent dus dat het nooit lang kan duren voor ik een artikel 5 krijg. Dus dan maar wat meer geld uitgeven aan banden.(moeten 85 per stuk kosten ex montage, dus vrij duur adresje dit keer.)

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.68v
boodschappe enne.. drinke bij benzinestation :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 1.1
Zwembad voor in de tuin en een bbq met een diameter van 52 cm:nice:
Dat wordt morgen lekker chillen in het water en daarna een flink vreet festijn met veel:bier::bier:erbij.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Ze moeten opnieuw gespoten worden, that's all.

Link geef ik niet omdat ze anders wellicht voor m'n neus weggekaapt worden :ph34r: Kan ze nog niet meteen ophalen omdat ik het erg druk heb, en hij volgende week op vakantie is.

Ik mag hopen dat je het voor de banden doet. Zitten er trouwens wel de juiste bouten bij? JE orginele bouten gaan niet passen iig. En wat spuiten betreft, schuren en spuiten zit best wel wat werk in. En als je ze laat spuiten vind ik deze prijs veel te veel van t goed

Waarderingsscore
94
Wat voor bouten moet ik er dan bij?

En heb m'n leren XSi stuurtje binnen, Rallye kapje volgt nog, via Strijker.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
De bouten die orgineel bij de velgen horen. Deze zijn conisch en die je nu hebt waarschijnlijk plat (of andersom) maar als je de normale 106 bout erin draait van de alize etc. dan draaien de bouten weer los.

Als ze er niet bij zitten kan je beter een andere set kopen, want die bouten kosten 2e hands ook al snel 40 euro of meer en bij de dealer iets van 6euro per stuk.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Speedline zijn platte bout =l----- Alize heeft volgens mij =>---- zou zelf niet weten wat de rallye heeft maar denk ook zelfde als alize

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
sorry foutje bedoelde alize, heb t ff aangepast. (niet dat je gek werd)

Maar weer ff ontopic, anders pm je me maar. Of ff googlen doet ook wonderen.

Sorry Dharion, ontopic setjes saxo spiegels

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
De orginele rallye bouten zijn conisch, en deze passen NIET in de 205 speedlines, of alize velgen, want die hebben beide een bout met een platte kop nodig!

Waarderingsscore
0
niet gekocht maar gedownload :D eindelijk het nieuwe EP van eminem en royce da 5'9'. vervolg op Bad Meets Evil. echt aanrader!
oja en een aantal dvdtjes waaronder eindelijk Hooligans 1 en 2.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan