Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waar ben je bang voor dan Daniël? Dat er iets gaat scheuren ofzo? Er kan eigenlijk niets mis gaan, of je moet dusdanig lomp zijn dat je de boor laat uitschieten.
En omdat je nogal laag ligt. Ik heb hogere banden en ik ben maar 40/45mm verlaagd. Daarbij komt er geen grote lap rubber onder. Als de aluminium air inducts er op gekit zitten verstevigen deze enorm rond het gat. Ik verwacht geen problemen te krijgen.
Toen ik slammed lag, zonder onderlip, ging ik geregeld hard over drempels e.d. Nooit m´n bumper geraakt.
Nee klopt helemaal, jij zal die versteviging ook niet noidg hebben, ik geef alleen aan waarom ik daar wel voor gekozen heb.
Daarbij kunnen ze heel wat hebben die bumpers, naar mijn idee.
Ik heb nog nooit een gescheurde OEM bumper gezien. Die spijl zit er volgens mij ook meer voor de mooi. Als je de spijl los op en neer beweegt, zonder rooster, vind ik niet echt dat die sterk aan voelt. Maarja, gewoon doen wat je zelf het beste lijkt verstevigen kan eigenlijk nooit slecht zijn, kost alleen gewicht.
Het circuit ligt tussen Spa en Francorchamps in.
Het ligt in de plaats Stavelot, leuk dorpje overigens, goede pizzeria!
En Malmédy is ook weer een stad daar. Tja. Iedereen noemt het anders. Maar komt allemaal op elkaar neer.
Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken deze cookies om jouw voorkeuren op te slaan, voor het bijhouden van statistieken, maar ook voor marketingdoeleinden (bijvoorbeeld het afstemmen van advertenties). Door op ‘Lees meer...’ te klikken, kun je meer lezen over ons gebruik van cookies in ons cookiebeleid. Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in ons cookiebeleid.