Peugeot 106 S2 1.6 8V Rallye '97 [verkocht]

Waarderingsscore
2
Moest zelf een goud pot achterlaten :p

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Ik vind liever een pot onderdelen dan een pot goud. Komt uiteindelijk op het zelfde neer haha :p Alleen hoef ik er dan niet op te wachten :p

Ben benieuwd naar de motorsteunen. Zodra het erop zit rij ik een rondje mee. Wil weten hoe het is want zit er aan te denken ze ook te kopen :p (lijstje wordt weer groter en groter)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Zondag 27-04-2014

Gistermiddag op Koningsdag nog eventjes aan het sleutelen geweest, ik had zo veel leuke onderdelen liggen dat ik niet rustig op m'n kont kon zitten.

De Bilstein B8 voor de Peugeot Sport Group N asfalt schokbrekers vervangen.
11294qp.jpg

Het kleine stukje heatwrap wat ik nog had ook maar op de kat vv gedaan.
scrzew.jpg

Ook de 206 GTi remmerij aan de voorkant gemonteerd!
vhrml3.jpg

33kwr4x.jpg

Ook zijn de Peugeot Sport Group N motorsteunen gemonteerd, hier heb ik alleen geen foto van. Zie je immers ook niet veel van. Maar het accelereert heerlijk!

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Dat zal denk ik ter bescherming zijn van de baksteun.

Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Disndag 29-04-2014

Oh ja, die had ik ook nog liggen!

De pookknop vandaag vervangen. Schakelt prima, wel even wennen dat hij koud is.
Nu alleen nog een mooie OBP quickshift, dan ziet het er een stuk beter uit en het schakelt heerlijk.

eufrwl.jpg

Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Dankjewel! De updates zullen de komende tijd wat minder hard gaan. In principe heb ik nu een goede basis neergelegd. Alleen de versnellingsbak incl nieuwe koppelingsset er op volgende maand en dan is het voorlopig wel prima.
Uiteraard nog een setje kuipstoelen incl toebehoren maar motorisch zullen er geen grote updates meer volgen.
Eerst lekker genieten deze zomer van de auto. Uiteraard zullen er zo nu en dan wat dingen aan aangepast worden maar het tempo zal minder hoog liggen als het de afgelopen tijd gedaan heeft. Haha, bijna iedere week wel een update.

Een hobby auto is nooit af maar soms moet je een tijdje genoegen nemen met wat je hebt hebt en hier optimaal van genieten.

Mb.

Waarderingsscore
9
Fase 2 Rallye 1.68v
Dat heb ik een tijdje geleden ook gezegd. 2 dagen later nieuwe dingen besteld. :p

D

Deleted member 4840

Gast
Dat probeer ik mezelf ook steeds voor te nemen. Tot ik ging rijden op circuit, toen kwam ik weer dingen tegen die niet ideaal zijn:p

Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Ik was vandaag begonnen aan het zwarte vlak op de voorbumper. De lak reageerde op de huidige lak en alles ging scheuren en alles werd er niet mooier op. Uit frustratie nog een keer gespoten en inmiddels is het resultaat gewoon bedroevend..

De voorbumper gaat er dus af en deze gaat naar de spuiter.
De balk gaat ertussen uit en misschien toch maar iets anders bedenken rondom de kentekenplaat. Wordt vervolgd!

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Gave foto^^, hoe is het eigenlijk met je versnellingsbak?

Bas.

Club Malloot
Forumleiding
Moderator
Waarderingsscore
58
Fase 2 GTi 1.616v
Dikke foto!!

Bovenaan