Sören's 1.1 --> 1.6 16V Sport --> Einde...

Waarderingsscore
0
Dank je :).

Ik heb overigens nu 4 verschillende kleuren remklauwen op m'n auto zitten.
1x rood
1x wit (voor zover zichtbaar)
1x rood (in 1988, nu dus bijna niet meer)
1x zilver of zwart geloof ik

Binnenkort allemaal maar even mooi rood maken, dat staat toch wat beter denk ik...

Waarderingsscore
0
Fase 2 XS 1.4
Mocht je nog niks zelf hebben, dan heb ik nog wel een set liggen om ze te verven. Ooit gekocht, maar nooit van gekomen.

Waarderingsscore
0
Bedankt voor het aanbod, maar ik laat deze remklauwen lekker zitten waar ze zitten. De wagen remt nu heerlijk.Als ik ze ga spuiten, dan laat ik ze op de auto zitten en plak ik de boel af. Nu het eindelijk weer goed remt ga ik geen risico nemen ;).

Waarderingsscore
0
Fase 2 XS 1.4
Dat is zeker ook een oplossing, mocht je toch nog van gedachten veranderen, laat het dan maar even weten.

Waarderingsscore
0
Heb je de klauwen van een 307 voor 283mm setup? Zo ja en je doet er niks mee zou ik ze te koop aanbieden. Denk dat er genoeg liefhebbers voor zijn een dergelijke upgrade het remt heerlijk, zeker in combinatie met een ander hoofdremcilinder!

Waarderingsscore
0
Ow op die manier :). Verf heb ik ook wel. Dacht dat die klauwen had, los zijn ze namelijk een stuk makkelijker te rood te maken, dan wanneer ze tegen de auto zitten.

Misverstandje, maar in ieder geval bedankt voor het aanbod!

Waarderingsscore
0
Geen update, gewoon wat foto's. Het is alweer een tijdje terug dat er andere foto's dan telefoonfoto's stonden in dit topic...

img0002no.jpg

img0018lk.jpg

img0019tl.jpg

img0028xz.jpg

img0042sk.jpg

img0045iy.jpg

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Volgens mij is die auto lange tijd niet meer zo blauw met wit geweest.

Waarderingsscore
0
sssssssssssssssssssssssssst. Zo wit zijn die velgen nou ook weer niet... Maar goed, voor mijn doen is dit een prestatie waar ik best een beetje trots op mag zijn :).

Waarderingsscore
0
Klein updatetje. Stelt niet veel voor maar was wel een keer nodig...

veerpootbrug1.jpg

veerpootbrug2.jpg

Nu is die nog mooi rood met een schoon OMP stickertje, maar dat zal vast niet lang duren... Verder wordt het nu echt wel een keer tijd voor een verlaging...

Steven

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Oh ja! Ruilen voor mijn mooie blauwe? :cry:

Waarderingsscore
0
Thnx allemaal :).

Ik moet alleen zeggen dat ik nog niet heel veel verschil heb gemerkt. De voorkant is wel iets stijver, maar ik heb nog geen bochten op keiharde snelheid geprobeerd te nemen. Wellicht ga ik het verschil binnenkort op droog asfalt wat beter voelen.

En Steven, nope dat gaat niet gebeuren :).

Waarderingsscore
0
geen verschil? Ik kan veel harder door bochten heen nu zonder dat ik grip verlies.
bocht waar je normaal met 30 doorheen ging kan nu met 80 zeg maar.
Je motorruimte ziet er trouwens strak uit :)!

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Vet sören :D ..

Waar heb je die gebestelt? ..

Echt vet al dat carbon joh ! .. Zelf gedaan?

Gr

Bovenaan