Slowchat 15 - waar niets zinnigs wordt vermeld

Waarderingsscore
237
Fase 2 Rallye 1.68v
Zo hier m'n kop ook maar weer eens laten zien. Moest mezelf even een pauze gunnen van de digitale wereld. Altijd maar die telefoon die oplicht en notificaties, soms komt er geen eind aan ?

@henkr, als wij elkaar weer treffen en system defender zorgt nog steeds voor problemen wil ik altijd wel even kijken ?

Waarderingsscore
44
Fase 2 Accent 1.1
Zo nu en dan als ik 's avonds de boel zat ben zet ik gewoon Do not Disturb aan, de rust die je dan krijgt is heerlijk. Helpt ook om mezelf dan te focusen op een spel of serie. Kwam gisteren wel van pas gezien ik een eindpresentatie had en ben geslaagd voor m'n mbo. Ik was alleen kapot aan het eind van de dag :)

Waarderingsscore
237
Fase 2 Rallye 1.68v
Gefeliciteerd in dat geval!!!

Had m'n telefoon een tijdje terug kapot. Gevolg, 2 dagen zonder mobiel. Effect, ik was echt heerlijk ontspannen ? Sindsdien voorgenomen om mezelf af en toe even af te sluiten van alle digitale invloeden. Tenminste die ik niet kan sturen, een filmpje of serie kijk ik nog steeds graag.

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
@Alrik: Strak plan, na een tussentijdse virusscan is ie niet meer terug geweest (fingers crossed) maar naar wat ik zo her en der lees wordt ie door de meeste scanners niet eens herkend. :(

Waarderingsscore
237
Fase 2 Rallye 1.68v
Lang geleden dat ik het zelf nodig had maar heb goede ervaringen met Hitman Pro, vooral als niks anders meer hielp (gratis proefperiode van 30 dagen). Dat is (of was destijds) een verzameling van meerdere scanners in één dus veel uitgebreider scannen was haast niet mogelijk.
Verder kan ik altijd nog een zogenaamde opstartscan aanraden. Tijdens het opstarten kunnen virussen en dergelijke zich namelijk iets minder makkelijk verstoppen ;)

Goed, heb m'n bericht alweer ingekort. Valt veel over te zeggen, belangrijker is dat je er nu geen last meer van hebt. En anders is Eelde dichtbij :)

Waarderingsscore
155
Fase 2 Accent 1.4
Zo nu en dan als ik 's avonds de boel zat ben zet ik gewoon Do not Disturb aan, de rust die je dan krijgt is heerlijk. Helpt ook om mezelf dan te focusen op een spel of serie. Kwam gisteren wel van pas gezien ik een eindpresentatie had en ben geslaagd voor m'n mbo. Ik was alleen kapot aan het eind van de dag :)
Gefeliciteerd! :LOL:

Waarderingsscore
44
Fase 2 Accent 1.1
Gefeliciteerd! :LOL:

Bedankt! Nu nog 4 jaar aankloten bij het HBO en kijken hoe ver we daar komen ?

Nu we het trouwens voor een deel over antivirussen en malware hebben, wat is ESET een kut antivirus om in een zakelijke omgeving te installeren. Ik zit hier nu een nieuwe laptop voor een gebruiker in te richten, nieuwe installatie van ESET blijft constant kapotgaan met een vage foutmelding dat de virusscanner module niet kan worden geactiveerd. Geef dan ook aan waarom! :mad:

Waarderingsscore
584
Lang geleden dat ik het zelf nodig had maar heb goede ervaringen met Hitman Pro, vooral als niks anders meer hielp (gratis proefperiode van 30 dagen). Dat is (of was destijds) een verzameling van meerdere scanners in één dus veel uitgebreider scannen was haast niet mogelijk.

Dat is inderdaad een heel mooi stukje software! Helaas wel steeds duurder geworden over de jaren heen.

Waarderingsscore
155
Fase 2 Accent 1.4
2118

Woohoo!

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Gefeliciteerd !(y)
Met je diploma dus, niet met de virusscanner!?

Waarderingsscore
44
Fase 2 Accent 1.1
Bedankt, met die antivirus ga ik morgen weer mee verder ruziemaken. Of ik kaats gewoon de Teamviewer details door naar het ESET mannetje in Engeland en dat hij het maar mag uitvechten ?

Waarderingsscore
237
Fase 2 Rallye 1.68v
met een vage foutmelding ... Geef dan ook aan waarom! :mad:
Haha ? grootste frustratie met programmeren. Misschien is het ESET mannetje er op dat punt ook maar mee gestopt ?

Had je de klok niet nog even op 22 over 2 kunnen zetten @Tobias? En de naald van de benzinemeter precies voor de 1/ zodat die afgedekt worden. ?

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Inderdaad! het klokje! had ik destijds ook niet aan gedacht, had op 6 minuten over 1 moeten staan. :(
360.jpg

Waarderingsscore
237
Fase 2 Rallye 1.68v
Hoe lang moet je wachten tussen 2 posts voordat deze niet automatisch worden samengevoegd? ?

Wil een onderdeel aan het NFP topic toevoegen maar het is mooier voor het overzicht als dat een individuele post is ?

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Ik heb het idee dat dit pas gebeurd als iemand anders een bericht geplaatst heeft dus ik plemp er wel even wat tussen. :)

Waarderingsscore
237
Fase 2 Rallye 1.68v
Haha, dat kan inderdaad ook ?(y)

Edit:
Machtig mooi trouwens hoe berichten die je niet direct post gewoon bewaard blijven. En ook nog eens tussen mobiel en desktop (y)

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Ik heb het idee dat dit pas gebeurd als iemand anders een bericht geplaatst heeft dus ik plemp er wel even wat tussen. :)
Ja hee, zo heb ik dat nou ook weer niet bedoeld he? :)
Ik heb er een tijd in gezet. Staat nu op 10 uur, maar ik hoor graag als het vaker voorkomt dat je 't liever niet samengevoegd zag worden.

Bovenaan