Frustratietopic deel 10

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
De tering. Kom ik net thuis, geen parkeerplek op het hofje, een heleboel auto's die er niet horen en zelfs niet mogen staan. Nou ja, dan maar langs de straat parkeren. Rijd ik verdomme met mn velg langs de stoep en zit nu op de halve velg schade!!! :( Ik was wel van plan om de velgen nog wat op te knappen, vanwege door de vorige eigenaar gereden minimale schade, maar dit is toch echt zo kut. Hier baal ik echt van, fuckers die texas-gangers. :mad:

Karma is a bitch

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Da's minder. Hoe krijg je dat voor elkaar?

Waarderingsscore
0
Fase 1 XN 1.0
leeftijd auto botsing en ze zeggen dan hoeveel wij ook allemaal van onze autos jhouden dat die zn geld niet waard is dus total los

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Idd.. Dagwaarde was 1000,-. Schade ook.. Krijg 750,- met behoud van de auto, anders had ik 1000,- gekregen. Gelukkig kan ik er nog wel mee rijden, maar heel mooi is anders (zie foto's een paar Posts terug). Weet nog niet of ik het laat repareren.

Waarderingsscore
0
Fase 1 XN 1.0
gevonden:p dat kan toch makkelij gemaakt worden ? maar zit je dan straks niert weer met gedoe om m goedgekeurd te krijgen?

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
Als je vindt dat je auto aanmerkelijk meer waard is dan de dagwaarde kan je beter zorgen voor een gedegen taxatierapport .
En dan natuurlijk voordat 'ie TL verklaard is.:D

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
@ woudam: zullen we er maar geen rijmwoorden op loslaten? :lol:

Waarderingsscore
0
GTi 1.616v
Verzin eens wat zou ik zeggen! Zit nu op mijn mob te klikken, dus dats lastig zoeken!

Thanks Wes.

Dat ziet er niet uit als zoveel geld. Ga gewoon langs een paar schadereparateurs en zeg dat je ook bij een ander gaat.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Grootste frustratie van de afgelopen weken:

Gister de Peugeot wat kuren - gelukkig snel verholpen... Maar de ergste was vorige week toen mijn Ibiza voor een kleine beurt naar de garage moest....

De leenauto... Een F&^%#$%@$# Citybug... Oftewel... Een Peugeot 107.....
HOE KUNNEN MENSEN DAT GEWELDIG RIJDEN VINDEN?
Mensen hebben zeker niks anders dan dat gereden want dat ding rijd behoorlijk RUK! 68 pk MET AIRCO! 130 op de snelweg en een beetje tegenwind gaat ie direct terug... Auto ligt zeer slecht op de weg. beetje sportief sturen slinger je van deur naar versnellingspook... optrekken kun je vergeten in dat ding. Piept en kraakt aan alle kanten....

En het ergste... De stoelen zitten voor geen METER! Hoe kunnen mensen dit een geweldige auto vinden? Ik vind hem echt waardeloos! Koop liever een 2e hands auto dan een nieuwe citybug. Wat een ergernis. Volgende keer pak ik lekker m'n Peug wel als de auto weer voor een beurt moet....

Bas.

Club Malloot
Forumleiding
Moderator
Waarderingsscore
58
Fase 2 GTi 1.616v
Heb een tijdje voor werk n een aygo gereden, en kan me precies vinden in wat jij allemaal zegt.
Het enige leuke vond ik de geluid van de moter wanneer je vol gas geeft.
Klinkt als een corvette maar komt voor geen meter vooruit!

Waarderingsscore
94
Tja, het is een halve v6 dus 't klinkt wel apart :p ik heb een keer een Toyota iQ meegehad, dat is nog kleiner als een 107 :p

Bas.

Club Malloot
Forumleiding
Moderator
Waarderingsscore
58
Fase 2 GTi 1.616v
Of de nieuwe Suzuki Alto.... vond ik bijna precies een citybug!
Gelukkig maar 1 dag mee gereden.

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 S16 1.616v
Haha de reacties hier komen mij allemaal bekend voor. Ooit eens in een aygo automaat gereden, daar ben je pas mooi klaar mee. Die automaat bak sloeg steeds 2 of 3 versnellingen over bij het op en terug schakelen. Bleek dat de computer op hol was geslagen door een iphone. Hoe dan

Laatst bewerkt:
Bovenaan