Peugeot 106 S2 1.6 8V Rallye '97 [verkocht]

Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Gave foto^^, hoe is het eigenlijk met je versnellingsbak?

Ik ga van de week alle onderdelen bestellen om de 1.4 XSi bak te kunnen reviseren. Dan komt er ook nog een Peugeot Sport Group N koppelingsset in.
De krukaskeerring wordt uiteraard ook nog vervangen als alles toch open ligt. Beste ingreep weer maar dan voorlopig hopelijk van de technische problemen af. Zou niet weten wat er nu nog kapot kan gaan.

Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Van het weekend ga ik beginnen aan de bumper.
Ik was ook al erg benieuwd hoe dit er ongeveer uit komt te zien. Maar.. Ik krijg gewoon nergens op internet een witte 106 gevonden met een debarred voorbumper. Heel appart.

De enige foto wat in de buurt komt is de 106 van Anco;
anco-albums-anco+zijn+106+rallye-picture61-auto-automaxx.jpg

D

Deleted member 4840

Gast
Kun je niet iemand vragen ene shopje te maken?
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien!!

Waarderingsscore
5
Fase 2 GTi 1.616v
Als je mij straks een PM stuurt met wat je precies wil dan kan ik dat vanmiddag na stage wel eens proberen te shoppen (ook als oefening voor mij, want gebruik het nog niet super lang)

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Ik vind 2 ducts mooier, lekker synchroon. Anders krijg je zo een beetje hetzelfde als auto's met 2 en 4 uitlaten.

2 is strak en subtiel
4 is too much

Mijn mening hè ;)

Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Nah, de 4 inducts hebben meerdere redenen dan alleen maar het mooier of niet mooier er uit zien.
- De USA plaat is een kostbare risico, liever origineel met beugels er boven of onder waar de balk zat.
- Het kruis geval ding welke achter de kentekenplaat zat kan ik nu makkelijker weg polyesteren nu ik toch aan het polyesteren ga.
- Als ik er 2 in laat zitten zit het alsnog niet gelijk omdat ik de USA plaat er niet op blijf houden, dus zit ik met 2 gaten in de bumper.
- Meerdere gaten zie je al veel bij track auto's, meestal gewoon een gat maar ik vind dat niet mooi afgewerkt, daarom een induct er in.
- Zat er ook aan te denken heel het stuk weg te slijpen, 2 beugeltjes voor de kentekenplaat en klaar, maar ook dat ziet er heel onafgewerkt uit.

Dat zijn even in een notendop verteld alle redenen waarom

D

Deleted member 4840

Gast
En uiteindelijk zitten de gaten er vanwege praktisch oogpunt ;)

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v
Waarderingsscore
689
Fase 1 Maxi
Ik vind afwerking erg belangrijk. Wilde ook een groot gat maken, een rechthoek ter grote van de kentekenplaat. Maar dat ziet er eigenlijk net niet uit.
Het is zowel praktisch als optisch.

Ik vind meerdere gaten mooi. Boeit me lekker niet wat jij er van vind Stijn, boefje!

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Brievenbusje monteren, en een klein kentekentje op de klep van de brievenbus plakken. Of gaat je dat te ver? :ph34r:

Waarderingsscore
27
Fase 2 Sport 1.616v

Uiteraard! Maar ik vermoed dat ik dat niet uit had hoeven leggen. :ph34r:

Ik vind afwerking erg belangrijk. Wilde ook een groot gat maken, een rechthoek ter grote van de kentekenplaat. Maar dat ziet er eigenlijk net niet uit.
Het is zowel praktisch als optisch.

Ik vind meerdere gaten mooi. Boeit me lekker niet wat jij er van vind Stijn, boefje!

Spreekt lekker tegen! Maar ik snap het, het moet puur praktisch zijn maar nog wel een beetje leuk uitzien.

En een brievenbus is natuurlijk niet zo aerodynamisch

Bovenaan